EN OPPDATERING PÅ BOSITUASJONEN

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Topp HER / 20 % rabatt!!

Etter mye frem og tilbake, flere dager der jeg bare har tenkt og tenkt, så har jeg bestemt meg for at jeg reiser til Tromsø som planlagt 15 september. De som eier leiligheten skal flytte inn selv, og jeg kjenner at jeg ikke orker alt stresset rundt å finne en ny leilighet. Det er heller ikke bare å finne korttidsleie, og de aller fleste utleiere ønsker at man binder seg til en leilighet i et år. Jeg kunne selvfølgelig gjort det for å bli værende i Oslo, men jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal ha noe som holder meg igjen de neste årene.

Jeg kjenner også at jeg ikke orker å pakke ned hele leiligheten min, flytte inn et nytt sted for å så pakke den ned igjen i desember. Planen var bare å utsette flyttingen i tre måneder, og det å skulle finne et nytt sted på den lille tiden er ganske uaktuelt. Jeg har derfor bestemt meg for at jeg drar til Tromsø som planlagt, også bytter jeg på å være i Oslo og Tromsø. Jeg nok se for meg at løsningen fremover vil være en til to uker i Tromsø, også 3-4 uker i Oslo. Det er jo så enkelt som å bare leie gjennom Airbnb eller Frogner House Apartments, så det ordner seg uansett.

Jeg tror derfor ikke at jeg kommer til å merke de store forskjellene for å være helt ærlig, mer som å være hjemme i Tromsø på en liten ferie. Det er uansett bare 4 måneder det er snakk om med denne løsningen før jeg forhåpentligvis kan begynne å røre litt på meg. Det er jo ingen som vet enda hvordan situasjonen er over nyåret, men jeg håper at jeg kan dra til litt steder i nærheten. Jeg kunne for eksempel tenkt meg å være i London for en lengre periode, og Stockholm. Jeg krysser derfor fingrene, og håper på det beste!

1 kommentar

1 thought on “EN OPPDATERING PÅ BOSITUASJONEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *