“2 DAGER TIL FLYTTING”

Categories Blogg

For et par dager siden så fikk jeg påminnelse på en nedtelling jeg hadde på telefonen min. Det var datoen jeg hadde satt for å “flytte” til USA, og dere kan tro det sugde hardt å få en påminnelse om at jeg snart skulle være på vei til min sykeste opplevelse noen sinne. Jeg prøver å ikke hate for mye på situasjonen vi befinner oss i nå for jeg vet at det ikke kommer til å hjelpe, men jeg må ærlig innrømme å si at dette suger. Jeg hadde planlagt dette året så detaljert, og var endelig klar for å gjennomføre min aller største drøm. Jeg prøver likevel ikke å grave meg så alt for langt ned, for det er ikke noe jeg kan gjøre for å endre på situasjonen.

Det er egentlig helt sykt å tenke på hvor crazy dette året har vært, og hvor mye det har endret planene og hverdagen til de aller fleste av oss. Jeg husker enda da jeg sto på terrassen til Elise å så på alle rakettene og feiret det nye året. Jeg var helt bestemt på at dette kom til å bli mitt år, og at jeg endelig skulle følge drømmene mine. Jeg våknet opp med verdens beste følelse 1 januar, og var virkelig klar for å ta tak i alt som måtte gjøres for at jeg skulle få de endringene jeg ønsket i livet mitt. Det var ikke mange måneder senere at ting forandret seg drastisk for alle oss, og at vi plutselig sto ovenfor en veldig annerledes og skremmende hverdag.

Om man faktisk setter seg ned å reflekterer over alt som har skjedd det siste halvåret, så er det litt av en periode vi har vært gjennom. Det som skjer akkurat nå kommer til å være i historiebøkene våre, og noe vi mest sannsynlig kommer til å snakke mye om med våre fremtidige barn og barnebarn. Selv om 2020 har vært et ganske turbulent og til tider kjipt år, så vil jeg likevel si at jeg har lært mye og utviklet meg. Det føles nesten litt rart å skrive, men jeg føler meg generelt mer lykkelig og takknemlig. Det kan være for at jeg har begynt å sette pris på de små tingene i hverdagen som jeg vanligvis har tatt for gitt tidligere. Jeg tror også det er viktig å minne seg selv på at dette bare er midlertidig, og at det ikke kommer til å være sånn her for alltid.

Vi vil en dag komme tilbake til en normal hverdag, og tenk hvor forbanna godt det kommer til å føles og hvor mye vi kommer til å sette pris på hverdagen igjen 💕 

1 kommentar

1 thought on ““2 DAGER TIL FLYTTING”

  1. Ett spørsmål du kan ta me dæ i næste spørsmål og svar innlægg/video 🙂

    Hadde du kunne hatt vænna dær du ikje kan møte pærson i mørke klefarga ? 🙂

    Klæm fra du vet, men går innfør og vær Anonym akkurat no <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *