EN OPPPDATERING FRA GÅRSDAGENS “FEIRING”

Categories Blogg

Hei dere <3 Hvordan har dagen deres vært så langt? Jeg har ikke gjort annet enn å rydde litt i huset, spise frokost og se en episode av ex on the beach. Det har faktisk kommet dit at jeg gleder meg til en ny episode, noe som kanskje forklarer hvor lite det er som skjer her hjemme. Som dere kanskje merket så tok jeg meg en liten fridag i går, noe jeg synes var velfortjent ettersom at jeg hadde bursdag. Ikke at det var så veldig mye som skjedde, for det er ikke akkurat så mye man kan gjøre nå i disse dager. Jeg hadde en helt normal dag, sett bort i fra alle de fine gratulasjonene jeg fikk. Jeg bestilte litt takeaway som jeg spiste i bilen, svarte på meldingen jeg hadde fått og fikk gave av Julie, Zelia, Elise og Stine. Jeg har vært så nysgjerrig på hva jeg fikk i bursdagsgave ettersom at jeg ikke har ønsket meg noe som helst, og verdens fineste venninner hadde kjøpt meg en ALT for fin gave. Det var mye mer enn hva jeg noen gang hadde forventet, og de er så alt for snille med meg.

Altså se på det her da!?!?! Hvor heldig er ikke jeg? 😭❤️Det er selvfølgelig en liten story bak lommeboken, for jentene har sett seg lei på at jeg ALLTID mister kortene mine. Jeg har seriøst aldri brukt lommebok, og er den personen som bare går med kortene mine løse. Jeg har derfor måtte sperre en del kort og bestille meg noen nye, så dette var vel deres måte å be meg om å skjerpe meg på. Jeg fikk også 200 kroner til å bruke på Coinmaster av Kenneth, og jeg kunne virkelig ikke annet enn å le når jeg åpnet vipps. Det er morsom at det har tatt så mye over livet mitt at jeg mottar penger i bursdagsgave for å kunne bruke på det. Det er jo nesten sånn når man er ung å sparer til sin første bil, også får man penger tilsendt som skal settes av til akkurat den ene tingen. Jeg kan jo ikke annet enn å le av min egen avhengighet, og håpe at det snart gir seg.

Jeg vil uansett bare takke alle sammen som tok seg tid til å gratulere meg, dere er de aller beste <3 

10 kommentarer

10 thoughts on “EN OPPPDATERING FRA GÅRSDAGENS “FEIRING”

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *