ET BEHOV FOR Å SKJERME MEG LITT

Categories Blogg

Reklame | Nelly

T-skjorte HER

Jeg kjente på hele meg at jeg hadde et sterkt behov for å skjerme meg selv litt fra nyheter, corona, dødsfall og antall syke. Ikke for at det ikke er viktig å få med seg hva som skjer i verden, men jeg kjente bare på hele kroppen at jeg trengte en liten pause. Jeg måtte “rømme” fra virkeligheten i noen dager å drukne meg selv i serier, filmer, god mat og lange turer med Celine. Jeg sa også til mamma da vi snakket på telefonen at hun måtte slutte å snakke så mye om det, for jeg klarte ikke å høre mer.

De aller fleste av oss er nok stressa, redde, forvirret, fortvilet og usikker. Vi er omringet av mye negativt wnå, og det kan være slitsomt for mange å hver dag måtte oppdatere seg på nyhetsbilde. Jeg kjente i alle fall selv at jeg hadde godt med noen dager der jeg tok helt fri fra å lese nyheter, og kun fokuserte på de tingene som gjør meg glad. Jeg anbefaler det virkelig til alle som kjenner at det har vært litt ekstra tungt i disse dager. Logg litt av internett, kom deg ut, spis noe godt og ring noen du er glad i. Gjør noe som gjør deg glad, og fjern litt av fokuset du har på alt som er negativt nå. Det er viktig å være oppdatert om hva som skjer i verden, men det er også viktig å ta vare på helsa.

Jeg tror også det er viktig å se fremover, og tenke på alt vi gleder oss til. Hverdagen vil jo komme tilbake en eller annen gang, så vi må bare holde ut og tenke at dette er midlertidig som alt annet vanskelig i livet. Vi er i en krise nå, men den vil ikke vare for alltid. Det som skjer etterpå vil heller ikke vare for alltid, og vi vil komme oss på bena etterhvert. Det kan godt hende at det tar litt tid, men vi vil komme dit. Jeg gleder meg i alle fall til å kunne reise til USA, til sommer og sol, festivaler (om det lar seg gjøre), være med venner igjen, være masse i Tønsberg, dra ut å spise, dra på byen sammen med jentene og Monaco. Jeg har så mye fint å se frem til, noe DU også helt sikkert har. Hvor fint hadde det ikke vært om vi kunne delt de tingene vi gleder oss til? Så kanskje vi klarer å spre litt positivitet i disse tider <3

16 kommentarer

16 thoughts on “ET BEHOV FOR Å SKJERME MEG LITT

  1. Glede mæ veldig te å få vær me familie å venna igjen, sommer, vær sosial igjen, påske ❤️❤️

  2. Tørr ikke å glede meg for mye til noe spesielt egentlig, men mest til å kan være med familien igjen! Og så håper jeg vi får en fin sommer i Norge i år! Masse sol og varme!
    😀 Klem! <3

  3. Kan du legge ut bevis på at pengene fra spleisen faktisk gikk til hjemløse hunder og katter i sri lanka?

        1. Vi la ut da vi delte hvilken sum vi hadde fått inn med han som jobbet på shelteret, dette ble faktisk lagt ut både en og to ganger. Trenger du noe mer beviser enn det så tar det deg et lite sekund å sende de en melding 🙂

          1. Det er jo virkelig noe du burde klare da det også tar deg et lite sekund. Hvor kan man sende de melding da?

  4. Aldri legg ned tiltok’en din
    Har ikke ledd så hardt på lenge!!
    Elendig «dans», kan ikke kalles det

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *