EN SÅNN DAG

Categories Blogg

Ja, jeg ser selv at jeg holder meg i ansiktet på alle bildene. Vær så god, da sparte jeg deg litt tid slik at du slapp å legge igjen en kommentar for å fortelle det

Jeg var usikker på om jeg skulle fortelle dette til dere eller ikke, spesielt ettersom at jeg snakket om rutinene mine i går. Jeg dro en liten hvit løgn, for døgnrytmen min har ikke vært bra de siste ukene. I går toppet jeg likevel alt som er å toppe, for vet dere når jeg våknet? KLOKKEN 13.00!!! Jeg fikk sjokk da jeg sjekket mobilen min, for jeg hadde ikke våknet en eneste gang. Det morsomme var at jeg overbeviste meg selv om at jeg ikke skulle ha på alarm, det hadde jeg i dag for å si det sånn.

Jeg hadde store planer for dagen i går, men endte heller opp med å dra på trening, gå tur med Celine og bare chille hjemme. Jeg fikk ikke gjort noe av det jeg hadde tenkt til, men da får jeg bare jobbe litt ekstra hardt i helgen. Før var jeg sånn at jeg kunne gå helt ned i kjelleren av å sove for lenge da jeg følte meg mislykket, men jeg tenker heldigvis ikke sånn lengre. Jeg har blitt mye flinkere til å lytte til kroppen, og jeg trengte åpenbart å ta igjen litt søvn haha!

Nå skal jeg komme meg til Zelia for å sette på vippeextensions til Los Angeles. Jeg synes det er deilig å slippe å styre med mascara når jeg er på ferie, også gleder meg selvfølgelig til å bli litt “fresh” igjen.

12 kommentarer

12 thoughts on “EN SÅNN DAG

  1. Det virker som at du skriver noen kommentarer på bloggen din selv, og svarer og legger det ut på snap/insta for å få flere visninger på bloggen, som f.eks det spørsmålet som ble stilt rett ovenfor her.

  2. Ser at du trener like etter du har satt på vippeextensions, og lurer på om ikke hun som har satt de på ber deg om å la være å trene/dusje eller generelt utsette de for fuktighet i løpet av de neste 12 timene? Har det selv nemlig og føler resultatet holder mye lenger dersom jeg gjør dette. Ellers var de ganske fine!

    1. Jeg har brukt vipper i mange år, så jeg fikk den beskjeden for lenge siden. Jeg har dog ikke merket noe forskjell på det, men det kan godt være at det du sier stemmer. Jeg bare “orker” ikke å bry meg noe særlig om det, for vippene mine holder seg bra i sånn 3-4 uker ish <3 Tuusen takk for det!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *