HELGENS PLANER

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

 

 

Genser. HER / Bukse. HER / Skoene er utsolgt, men du finner lignende. HER

FREDAG 🖤 

–  Vippetime hos Zelia klokken o9.00

– Celine må få klippet neglene/klørne? sine, så jeg må innom dyrebutikken ettersom at jeg ikke gjør det selv

– Jeg skal selvfølgelig komme meg en tur på trening

– Jeg skal ta sol

– Resten av kvelden skal jeg bare være sammen med Zelia.

LØRDAG 🖤

– Pakke siste rest som jeg skal ha med meg til Los Angeles

– Work, work and more work. Jeg har masse å forberede og gjøre klart til jeg reiser.

– Stine kommer på besøk, og vi skal ha en skikkelig jentekveld før jeg reiser.

SØNDAG 🖤

– Jeg må opp klokken 06.00 ettersom at flyet mitt til Oslo går tidlig på morgenen.

– Levere Celine til Julie. Det er seriøst det verste med å reise, for det er alltid like kjipt å gi fra seg Celine 🙁 Hun skal passe henne frem til Morten kommer tilbake til Trondheim.

– Fiske neglene mine hos Martine sammen med Ine

– Spraytan og møte med Isabel angående Spraytanhuset.

– Hotell og kjærestekveld sammen med Morten før jeg reiser bort i 2 uker.

 

4 kommentarer

4 thoughts on “HELGENS PLANER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *