EN UTROLIG OPPLEVELSE

Categories Blogg

Så klisje som jeg er så har jeg selvfølglig en bucketlist, og i går så kunne jeg endelig krysse av et av punktene som har vært ganske høyt oppe på den listen. Jeg har alltid hatt lyst til å dra på Safari for å se ville dyr som lever ut i det fri, og nå har jeg endelig fått oppleve det 😭 Jeg kan ikke beskrive hvor fantastisk den opplevelsen var, men det er noe av det fineste som har skjedd meg. Vi fikk se Elefanter, Bøfler, Aper og masse forskjellige fuglearter på nært holdt, og noen av elefantene var til og med så nysgjerrig at de kom bort til bilene våre. Det er lenge siden jeg har følt meg så heldig som har fått oppleve noe så fint. Vi kjørte i soloppgangen, og det var virkelig en helt unik opplevelse.

Nå gjenstår det bare å hoppe i fallskjerm, flytte til utlandet og oppleve verden. Jeg kan ikke forstå hvordan jeg som har høydeskrekk og er redd for å fly skal kunne klare å hoppe i fallskjerm, men jeg har virkelig så lyst. Jeg får bare krysse fingrene for at jeg bare blir tøffere med årene, slik at jeg en dag skal klare å gjøre det. Jeg er ikke helt ferdig med Safari da, for jeg har skikkelig lyst til å reise til Afrika for å gjøre akkurat det. I dag skal Elise og jeg på et hundeshelter for å donere litt penger. Jeg skal også spørre om jeg kan jobbe frivillig der en dag, for å forhåpentligvis kanskje kunne få samlet inn litt penger. Hadde ikke det vært kult om vi hadde fått til? Hundene her trenger virkelig all hjelp de kan få, og jeg har så lyst til å være med å bidra.

2 kommentarer

2 thoughts on “EN UTROLIG OPPLEVELSE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *