EN VELDIG UBEHAGELIG OPPLEVELSE

Categories Blogg

Akkurat nå sitter jeg å multitasker mellom blogging og følge med på på Dirty John som er en sykt spennende serie (Tusen takk du som tipset<3). Jeg skulle egentlig hatt en skikkelig effektiv jobbedag i dag, men det ble nok litt for mye alkohol på denne frøkna til tross for at jeg egentlig burde holdt senga. Her er man livredd for å bli skikkelig syk før New York, så velger man å dra ut å feste hele natten. Vi hadde det utrolig morsomt da, så jeg vil absolutt tørre å påstå at det var verdt det. 

Jeg opplevde forresten noe skikkelig skummelt her om dagen som jeg bare må dele med dere. Jeg var alene hjemme og ventet på at Morten skulle komme hjem, så plutselig så var det noen som begynte å ta i dørhåndtaket. Jeg var helt sikker på at det var Morten, men da det aldri var noen som kom inn så regnet jeg med at de bare hadde tatt i feil dør. Det var jo selvfølgelig ikke dette som var skremmende, for det skjedde helt seriøst 7-8 ganger etter det også. Det gikk kanskje 2-5 minutter mellom hver gang, og vedkommende tok forsiktig i døren akkurat som at jeg ikke skulle merke det. 

Morten lå å sov på sofaen til kompisen hans, så han hørte jo ikke de 10-15 gangene jeg ringte han haha… Det her er hovedgrunnen til at jeg ikke ønsker å dele hvor jeg bor, for man vet faktisk aldri hvem som oppsøker hjemmet ditt. For et år siden fikk jeg en mail der vedkommende hadde lagt ved adressen min, og sa at han hadde hørt at noen skulle drepe meg. Det er dessverre ikke alle som ønsker deg godt, og jeg synes ikke at man alltid skal undervurdere det. Jeg er nok litt ekstra redd pga alt som har skjedd med meg, but still.

Begynner dere å se Dirty John kan jeg love dere at dere vil bli like skeptisk som meg, for denne serien er jo et levende bevis på alle skumle menneskene som finnes der ute :(((

12 kommentarer

12 thoughts on “EN VELDIG UBEHAGELIG OPPLEVELSE

  1. Ikke for å skremme deg enda mer, men anbefaler seriøst serien “you”
    Veldig spennende og annerledes serie

  2. Det er så teit at folk ikke respekterer at man ønsker å holde hjemmet sitt privat. Man skal kunne gå rundt i området uten å være redd for at det skal bli spredt videre. For oslobeboere er det kanskje ikke så vanskelig å gjette seg fram til det, men hjemmet er privat. Senest i går kjørte jeg forbi mens du gikk tur med Celine, men tar det som en selvfølge å late som ingenting. Jaja, ikke så lenge til dere flytter, så håper jeg du slipper sånne hendelser igjen <3

    1. Her vi bor nå må man heldigvis gjennom tre dører for å komme inn til leiligheten vår, så jeg føler at det er relativt trygt her. I vår nye leilighet så er det ikke slik, og det er akkurat derfor jeg ikke vil at folk skal finne ut hvor vi bor. Hahaha se der ja, verden er liten 😀 <3

  3. Hei!
    Jeg har en serie forslag: Den heter The 100 og det er en sykt spennende serie som du kan se på netflix. Jeg lover deg du kommer til å bli addicted.<3Har allerede sett alle sesongene 4 ganger eller no, aha

  4. Hei Sofie!

    Lurte litt på om dere noen gang merke til stjeling osv i london? Har hørt mye om at folk tar ting fra vesker osv😰 skal der nå snart faktisk😂 og lurer på om du har noen plasser i london som du anbefaler å se/spise osv?😍

    1. Det merket jeg ikke noe til. Jeg tror nok det er noe man kan oppleve i de aller fleste storbyer, uten at det er noe man burde gå å bekymre seg for på forhånd <3

      Jeg ville anbefalt deg å gått i arkivet mitt på "desember 2018", der delte jeg restauranter og diverse andre ting! Masse god tur <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *