ENDELIG NOE Å SE FREM TIL

Categories Blogg

Som dere vet så har jeg hatt en periode nå der jeg helt ærlig har synes at ting har vært litt vanskelig. Jeg tror nok det bare har vært en god blanding av corona, mørketid, vinter og at jeg har hatt andre ting på privaten som har vært litt opp og ned. Jeg har slitt med å finne motivasjon, og det eneste som har fristet har vært å bare sove seg gjennom dagen. Jeg føler at det ikke har vært vits å jobbe, da jeg ikke har hatt noe å komme med. Jeg måtte derfor gå mange runder med meg selv, for å endre litt på tankegangen min og hvordan jeg ser på ting. Det kunne alltids vært verre, og vi som bor i Tromsø er tross alt utrolig heldige. Jeg føler skikkelig med alle som bor i områder med mye smitte, der dere lever veldig begrenset, og mange har gjort det over en lengre periode. Jeg synes det er skremmende å tenke på hvordan mange sin psykiske helse er akkurat nå.. Vi får bare håpe at hverdagen snart vil komme litt etter litt tilbake 💕

Etter å ha luftet tankene mine med noen av vennene mine, så bestemte vi oss for å gjøre noe hyggelig sammen sånn at vi alle skulle ha noe å se frem til. Vi skal derfor dra på hyttetur til helgen, og jeg kan virkelig ikke vente med å gjøre noe annet. Jeg gleder meg bare til å være rundt de fine vennene mine, spise god mat, gå masse turer og bare kose oss. Jeg kjenner at jeg trenger dette skikkelig nå, og jeg håper at jeg kan finne litt motivasjon igjen på denne turen. Det hjelper noen ganger bare å få litt nye omgivelser, og ha noe hyggelig å glede seg til.

2 kommentarer

2 thoughts on “ENDELIG NOE Å SE FREM TIL

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *