ENDELIG TILBAKE

Categories Blogg

Reklame | Sjakkmatt Solsiden

ALTSÅÅÅÅ så deilig det var å komme tilbake til frisøren igjen. Jeg er helt sikkert ikke den eneste som aldri har satt så stor pris på et frisørbesøk før? Jeg har ikke vært her siden januar, noe som selvfølgelig har vært godt for håret mitt ettersom at det har fått en skikkelig pause fra bleking, MEN nå var det deilig å endelig få fikset det litt igjen. Jeg har lengtet så etter å kunne ha langt hår igjen, så dere kan tro jeg er fornøyd nå 😍

Dette var håret mitt før vi gjorde noe som helst!! Se så langt det har blitt, WUHU.

Jeg er SÅÅ fornøyd med resultatet, herregud så fint det ble. Benjamin er virkelig den beste frisøren, og jeg kommer aldri til så slutte hos han. Han gir meg alltid det resultatet jeg ønsker meg, og er virkelig så flink med blondfarger. Extensions er enda fra Peaks Hair, og har 50 centimeter. Du kan lese mer om håret deres HER ❤️

Jeg vet ikke om dere ser det, men denne gangen har jeg helbleket håret mitt!?!?!?! Jeg har alltid lagt en mørk farge i hodebunnen, men nå hadde jeg lyst til å prøve noe nytt. Det er jo selvfølgelig mer arbeid med helbleket hår, så jeg er veldig spent på om jeg kommer til å fortsette eller ikke. Ønsker du å bestille time hos Benjamin så jobber han på Sjakkmatt Solsiden. Du kan booke time HER eller ringe; 46952100

10 kommentarer

10 thoughts on “ENDELIG TILBAKE

  1. Dette er antagelig en privatsak og jeg forstår om du ikke vil kommentere det, men hva synes du om det som har kommet frem i media i det siste angående Anne Brith og Influencer bedriften hennes? Husker dere pleide være venner før.

  2. Snakket med han på Instagram igår for å fikse time, syns han ser utrolig flink ut med blonde farger som du sier! Spent 😄

  3. Hallo🙈 Vet du om bra extensions som man kan bestille og sette på selv, sånn clip on osv? Håret ditt ble nyd btw

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *