ER DET FOR MYE REALITY?

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Genser HER

Er det bare jeg som synes det er alt for mange TV-serier å følge med på for tiden? Akkurat nå prøver jeg å henge med på Love Island Norge, Love Island UK, 90 Days To Fiance, 71 Grader Nord, Farmen Kjendis og Bloggerne. Jeg skjønner ikke hvordan det skal være plass til mer reality på norsk TV, for jeg synes helt ærlig det begynner å bli for mye. Jeg forstår meg ikke på konseptet til hverken Paradise eller Ex on the beach, for er det helt ærlig ikke for mye med to sesonger i året? Har vi ikke allerede nok å følge med på? Jeg forstår bare ikke hvordan de skal få nok seere året rundt, og hvordan de skal klare å holde det interessant?

Selv om jeg elsker reality, så har jeg begynt å like konseptet til Love Island mer. Det kan godt være for at jeg har vokst litt de siste årene, og at jeg kanskje føler at Love Island treffer min målgruppe mer. Jeg har i alle fall blitt helt hekta, spesielt på UK sin versjon. Jeg synes bare det er så fint å se alle som finner kjærligheten, samtidig som at det er spennende og ikke minst gir oss seerne ganske mye drama. Jeg har blitt så forelsket i Paige og Finn, og jeg synes det var SÅ fint at begge valgte å holde seg til hverandre til tross utfordringene i Casa Amor 😭 Når det kommer til Norge så er det fortsatt Nora og Johannes som er mine favoritter. Jeg synes de virker mest ekte, og jeg synes det er veldig fint å se at de ikke stresser noe som helst.

FORRESTEN, jeg har for aller første gang fått oppleve å få kommentarer på alderen min, for personen mente at jeg var for gammel til å være på TikTok. “Er ikke du 25?“. Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte, men gamlemor kommer til å fortsette å lage masse innhold på TikTok. Det er lenge siden jeg har synes at noe har vært så morsomt, så jeg forsvinner ikke med det første ;))

5 kommentarer

5 thoughts on “ER DET FOR MYE REALITY?

  1. Jeg ser nesten ikke på tv, men syntes det er veldig mye forskjellig av reality av det jeg har klart å få med meg. Syntes ikke noe spesielt om disse endringene de kommer til å ha når det gjelder paradise hotel, Kan ikke helt forstå hvorfor de skal ha to sesonger og skal gjøre noen endringer, da paradise allerede har vært mer enn bra nok de årene det har gått på tv.

  2. Ja, enig! Det er så mye å se på nå at, hjææælp, jeg får ikke tid! Haha! Og synes det holder med en sesong pr. år med PH og EOTB altså! Hoh…. blir for mye! God helg, fine! Klem! ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *