DENNE UKENS OPP OG NEDTURER

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Genser HER / Lignende bukse HER

+ Jeg føler at jeg har hatt en veldig produktiv uke der jeg har fått gjort mye på hjemmefronten, men også når det kommer til jobb. Jeg elsker slike uker der jeg virkelig føler at jeg får utnyttet dagene maks.

Jeg har vært sånn smådårlig hele denne uken, og har egentlig bare ventet på at jeg skal bli skikkelig syk. Jeg lovte meg selv at jeg skulle slappe av sånn at jeg ikke ble syk til Sri Lanka, men det klarte jeg selvfølgelig ikke :)))

+ Jeg har fått så mange fine tilbakemeldinger på leiligheten vår de siste dagene, dere er så gode 😭 🖤 Jeg har lagt mye tid, energi og penger på å få den til å være “hjem”, så jeg blir helt rørt av alle de fine kommentarene deres <3 TAKK

Jeg har blitt helt avhengig av TikTok, og sjekker det HELE tiden. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor mye tid jeg bruker der inne, og hvor mange videoer jeg har lagret. Hvordan kan man gå fra å være totalt uinteressert i noe til å plutselig bli helt avhengig?

+ Det føles så deilig å endelig kunne dele med dere at vi skal selge leiligheten, og at vi endelig er ferdig med alt forarbeidet. Jeg hater jo å holde på “hemmeligheter”, så det føles ut som at ti kilo er fjernet fra skuldrene mine.

Jeg har brukt alt for mye penger på mat denne uken, og jeg som skulle være flink med å spare til jeg reiste til Sri Lanka 🙁

+ Apropos Sri Lanka, det er snart avreise dato!! Jeg tror ikke dere forstår hvor lenge Elise og jeg har ventet på dette, så det føles så utrolig digg å endelig skulle få se litt SOOOOL og blå himmel igjen. Jeg trenger dette så sårt, og er det et sted jeg lenge har drømt om å reise til så er det Sri Lanka.

2 kommentarer

2 thoughts on “DENNE UKENS OPP OG NEDTURER

  1. Skjønte ikke hvordan Morten gikk fra å ha fått drømmejobben i desember og nå jobbe på sykehjem?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *