ER DET SKUMMELT Å SI MENINGEN SI?

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Sett HER / SOFIE25 gir dere 25% rabatt på alt fra NLY

Hahah neglen min :(( Det sykeste er at de er over 5 uker gamle, og ser fortsatt så bra ut.

Dere som har fulgt meg siden 2017 vet kanskje at jeg ikke var særlig redd for å stå opp for meningene mine. Jeg var ikke redd for en diskusjon, ikke redd for at noen skulle skrive dritt om meg og jeg hadde nesten blitt alt for vandt til stygge kommentarer. Jeg var nesten ikke redd for noe, noe jeg vil påstå er både bra og dårlig. Jeg delte alt for mye som jeg kunne spart meg for, og det gir meg enda vondt i magen av å se hvordan jeg frontet blogginnleggene mine 😅 Det er ikke måten jeg ville gått frem på i dag, men man lærer heldigvis av de aller fleste valgene man tar.

Jeg kjenner likevel at jeg savner noen ting med den personen jeg var i 2017, for er det noe jeg alltid har likt med meg selv så er det at jeg har vært så uredd. Det siste året derimot føler jeg at jeg har mistet meg selv veldig til det at jeg skal gjøre alt rett hele tiden. Jeg skal være et godt forbilde, være politisk korrekt og ikke gjøre noe som kan såre eller provosere noen. Sannheten er at om du skal tenke på hva alle andre føler og tenker hele tiden, så mister du deg selv litt etter litt. Selvfølgelig har jeg et ansvar med jobben jeg selv har valgt, samtidig som at jeg ikke kan gjøre alle fornøyd.

Jeg har vært så sykt frem og tilbake om jeg skulle si noe angående FIM for at jeg var redd for at noen skulle misforstå, bli sur eller at jeg skulle bli hengt ut. Jeg har ingen problemer med å innrømme at jeg har blitt en skikkelig pyse de siste årene, men noen ganger så må man kunne si det man mener uten å tenke på hva alle andre vil si eller tenke. Kanskje det gjør meg upopulær, men det føles godt å endelig faktisk tørre å si noe igjen. Det var en periode jeg måtte skru telefonen min på flymodus for at jeg var så stresset. Det som er så fint med sosiale medier og internett er jo at heldigvis kan fjerne seg fra det. Man kan logge av alt som skjer på nettet, noe jeg tror er viktig å gjøre litt oftere enn hva man kanskje gjør.

Jeg fikk i alle fall en så fin søndag etter at jeg klarte å koble helt ut, og ikke fokusere på alt som skjedde rundt meg. Jeg fikk nesten sett ferdig hele den nye sesongen av “YouMeHer” på Netflix, lagde meg halloumi-burger, spilte inn en YouTube-video og spiste litt sjokolade og potetgull. Hva gjorde dere i helgen? 😍

 

5 kommentarer

5 thoughts on “ER DET SKUMMELT Å SI MENINGEN SI?

  1. Syns du seriøst at neglene ser fine ut med en halv cm fra neglebåndet? 😛 Enig med deg i resten <3

    1. Har en Porsche Macan 🥰 Ja, er kjempefornøyd! Jeg hadde veldig lyst på en SUV, men ikke for stor (synes den har perfekt størrelse). Føles også veldig trygg og god å kjøre, men skulle gjerne ønsket meg et litt bedre ryggekamera. Utenom det så er den tipp topp 😍

  2. En vanskelig problemstilling det der altså. Sier man ingenting, er man feig. Uttaler man seg, blir man kanskje upopulær. Samtidig holder man seg mer relevant og i “rampelyset” ved å fyre løs med meningene sine. Men da kan man bli sett på som et dårlig forbilde… Så, hvem vil man være liksom? Og hvordan vil man fremstilles? Forstår at det kan være vanskelig altså! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *