ENDA EN TATOVERING?

Categories Blogg

Martine har dårlig innflytelse på meg hver gang vi drikker, for hun klarer på en eller annen måte å overtale meg til å ta tatovering. Jeg har lenge vært helt bestemt på at det var nok med de to tatoveringene jeg allerede har, og har egentlig aldri vært personen som har vært så fan av tatoveringer. Jeg likte det åpenbart bedre da jeg var yngre, og jeg tok tross alt begge tatoveringene mine da jeg var rundt 16 år gammel. Selv om de har en stor betydning for meg, så ville jeg nok ikke gjort det samme i dag.

Likevel så ble jeg med på en venne-tatovering i sommer sammen med Amanda og Martine, noe som var greit ettersom at det bare var et lite hjerte på fingeren. Det er jo ikke noe hemmelighet at tatovering på fingeren ofte forsvinner, spesielt nå som vi bruker såpass mye antibac som det vi gjør. Jeg var jo veldig opptatt av å få nok bekreftelse fra tatovøren at den ikke ville være der for alltid, så jeg klarer virkelig ikke å forstå hvorfor jeg valgte å tatovere hjertet på nytt når det endelig hadde begynt å forsvinne??

Tatoveringen plager meg ikke på noen måte, og den er jo veldig søt. Jeg forstår bare ikke hva jeg tenkte når edrue meg egentlig vil at den skal forsvinne for godt? Nå vil den jo sitte enda bedre med tanke på at jeg har tatt påfyll, så jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte 😅 Er det noe jeg er hundre prosent sikker på så er det at det kommer til å være min aller siste tatovering. Nå er det nok, og det skal jeg huske å fortelle meg selv neste gang det befinner seg en tatovør på festen jeg er på, haha.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *