ET GENIALT TIPS

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Kjole. HER

Som dere vet så er ikke jeg spesielt glad i å bruke BH da jeg synes det er mye mer behagelig uten. Jeg har faktisk ikke kjøpt meg en BH på flere år, og eier kanskje en eller to som blir brukt en sjelden gang. Jeg ble derfor veldig glad da jeg så at Nelly hadde fått inn masse gode alternativer fra freebra. 

Sånn som på bildene over her så bruker jeg bare en nipple cover som dere finner HER. Den er så behagelig å ha på seg, og ikke minst genial på kjoler som fort kan vise litt mer enn hva man kanskje ønsker. Det er også veldig fint å bruke på kjoler med åpen rygg, eller andre plagg der en BH kanskje blir litt for synlig. Jeg har i alle fall blitt helt avhengig da det er så utrolig lettvint og genialt. 

Du finner produktene til freebra. HER

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *