UKEN SOM GIKK

Categories Blogg

Reklame | annonselenker nelly

Akkurat nå. 

Akkurat nå sitter jeg på en cafe i Trondheim helt alene. Jeg har alltid vært en sånn person som synes det er flaut å gjøre visse ting alene, men jeg har vel innsett den siste tiden at det absolutt ikke er flaut. Jeg synes det er så kult med de menneskene som drar ut å spiser middag alene eller drar på kino. Det er jo egentlig ikke noe big deal, men vi er veldig flinke til å lage det til en. Jeg kjenner jo nå som jeg sitter her at det er utrolig deilig, og jeg fikk en mye bedre arbeidsro her enn hva jeg får hjemme. Kanskje det er noe jeg skal begynne å gjøre en gang i uken? hmmm

Ukens tanke. 

Her om dagen var jeg nesten på gråten for at mamma skulle reise hjem til Tromsø igjen. Jeg kjenner faktisk at tårene presser på bare av å skrive denne setningen haha. Det er bare morsomt å se hvor mye jeg har endret meg det siste året, spesielt når det kommer til familie og venner. Jeg har egentlig aldri vært en person som har vært spesielt opptatt av å være så mye rundt familie da det alltid er noe “morsommere” som har fristet. Jeg flyttet jo tross alt hjemmefra da jeg var 18 år gammel, og har blitt veldig selvstendig etter det. Mamma og jeg har alltid hatt et veldig tett bånd, men jeg har virkelig kjent den siste tiden hvor godt det er å være sammen med henne. Jeg går å teller dager til jeg skal til Tønsberg og Tromsø slik at jeg får vært sammen med familien og vennene mine <3 Jeg tror vel egentlig det her bare handler om at jeg har blitt.. voksen?? Jeg føler det er litt sånn typisk ungdomsgreie å ikke bry seg så mye, men det kan jo godt være at det bare er jeg som tenker sånn haha. 

Ukens høydepunkt.

Det er helt klart at vi endelig fikk malt den ene veggen vår, det ble seriøst SÅÅÅ fint!! Det kommer før og etterbilde senere i dag <3 

Ukens cravings. 

Mamma er en sånn person som alltid har is liggende, noe jeg aldri pleier å ha. Nå har hun dessverre fått meg skikkelig avhengig av det, så når har jeg fryseren fylt opp med snickers-is. Det er jo så utrolig godt, naam. 

Ukens irritasjonsmoment.

Det er litt rundt leiligheten vår, men jeg kan dessverre ikke dele noe med dere enda. 

Ukens positive. 

Det er helt klart at mamma kom på besøk. Det var så utrolig koselig å ha henne her, og jeg gleder meg allerede til vi sees igjen. Jeg har virkelig verdens beste mamma som stiller opp for meg uansett hva det måtte være. Jeg kunne virkelig aldri klart meg uten henne. 

Ukens avgjørelse. 

Jeg har egentlig ikke tatt noen spesielle avgjørelser, annet enn at jeg virkelig bare skal kose meg denne sommeren. Jeg skal jobbe hardt, skape bra innhold og være masse med venner og familie. Det er bare noen uker til jeg reiser til Stavern, for å så dra til Tønsberg etterpå. Så skal jeg til Nord-Norge noen uker, så jeg har virkelig så mye fint å se frem til denne sommeren. Jeg gleder meg 🖤

Ukens handleliste.

DET ER 20% PÅ NLYBYNLY !!! KLIKK HER 🖤

Bikinitopp. HER / Truse. HER / Kjole. HER
Kjole. HER / Kjole. HER / Sett. HER

2 kommentarer

2 thoughts on “UKEN SOM GIKK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *