ET HVITERE SMIL TIL JUL OG NYTTÅR

Categories Blogg

Reklame | Premium White

Det er ikke lenge til jul og nyttår og jeg er helt sikkert ikke den eneste som ønsker et hvitt og fint smil? Jeg har fortalt dere det før, men jeg bruker tannblekningen fra Premium White. Grunnene er mange, men noe av det er for at det er kjempeenkelt å bruke og jeg blir alltid fornøyd med resultatet ♥

Som dere vet så drikker jeg litt for mye Pepsi Max, noe som absolutt ikke er bra for tennene mine. Selv om jeg alltid er nøye når det kommer til tannpuss, så er det likevel Premium White som hjelper meg å opprettholde hvitfargen min. Det gjør ikke bare tennene dine hvitere, men den hjelper også mot gulskjær og misfarging.

Det tar ikke mer enn 25-30 minutter med hele prosessen, så du kan enkelt bleke tennene dine samtidig som du ser en film eller serie. Det er jo ikke akkurat en hemmelighet at julen er en stressende tid, så det å kunne gjøre det hjemme på under en halvtime er jo helt perfekt.

STEG FOR STEG

❤️Kok litt vann i en kjele før du tar en og en tannskinne ned i det kokende vannet. Hold skinnene i det kokende vannet i ca 3 sekunder.

❤️Ta skinnende opp fra vannet og plasser dem i munnen samtidig som du biter sammen, dette er for at de skal forme seg etter tennene dine. PS; Dette skal du kun gjøre den første gangen du bleker tenne.

❤️Etter du har formet skinnene kan du klippe av “håndtaket”.

❤️Puss så tennene i et minutt med tannbørsten din og sprayen som fulgte med.

❤️Sprøyt så inn blekemiddelet i tannskinnene og sett dem på tennene.

❤️Plasser så LED-lyset utenfor tannskinnene. Sett stoppeklokken på 30 minutter.

❤️Etter 30 minutter er behandlingen ferdig så du kan nå skylle munnen og pusse vekk rester av gelen.

PS: Settet er et av de mest effektive og komplette profesjonelle blekesettene til hjemmebruk. Det inneholder følgende: Tannbleknings-gel 10ml, 2 stk, formbare tannskinner med oppbevaringsboks, aktivatorspray og Led-lys for maksimal effekt.

 Slik ser det ut inni pakningen.

Du får Premium White til hele 60% rabatt. KLIKK HER FOR Å BESTILLE 

12 kommentarer

12 thoughts on “ET HVITERE SMIL TIL JUL OG NYTTÅR

  1. Hei! Jeg klarte ikke å forme tannskinnene mine jeg så alt ble bare mislykket. Syns det var rart. Har du tips? 🙂

      1. Jeg er enig, K. Gjorde akkurat som beskrevet her!!! Kun prikker på tenna alle gangene. Etter tredje forsøk kastet jeg pakka 😉

  2. Det ble så mye spytt i munnen, så jeg greide ikke å ha det så lenge i munnen, før jeg måtte spytte… Sto jo at det ikke skulle svelges… Hvordan gjør du det?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *