NOEN HEMMELIGHETER OM MEG

Categories Blogg

Reklame | Alle lenker er annonselenker - Nelly

Kjole. HER / Sko. HER

♥ Jeg bytter klesstil minst en gang i måneden. Jeg synes det er litt morsomt at ingen har kommentert hvor frem og tilbake jeg er med hva jeg liker og ikke, hehe.

♥ Jeg fikk aldri møte farfaren min, han døde den samme måneden som jeg ble født (tror) jeg.

♥ Apropos farfar. Dette høres nok kanskje litt rart ut, men pappa fikk oss alltid til å helle øl på graven hans, haha. Farfar var tydeligvis veldig glad i øl, så pappa synes det var viktig å “gi” han litt øl under høytider. Jeg følte at jeg måtte videreføre denne rare tradisjonen, så jeg pleier å ta med cola på graven til pappa siden han alltid drakk det.

♥ Jeg er tante til tre, men jeg tror aldri jeg har fortalt dere det? To av brødrene mine har blitt fedre.

♥ Jeg har sett Gossip Girl 5 ganger.

♥ Jeg tror ikke bare litt på det som finnes mellom himmel og jord, men veldig. Jeg er også helt sikker på at jeg har evner til å merke de tingene vi ikke kan se. Jeg vet mange av dere vil tro jeg er gal nå, men det får så være, haha! Er det noen som ønsker storytime med de tingene jeg har opplevd?

♥ Jeg har alltid hatt troen på meg selv, noe som har vært viktig for å nå alle målene jeg har satt meg.

♥ Jeg blir veldig fort glad i mennesker jeg møter, og kan derfor åpne meg veldig lett. Jeg tror kanskje noen kan synes at det er litt rart, mens andre setter pris på at jeg er så åpen som det jeg er.

♥ Det skjedde en konflikt for veldig mange år tilbake med en fyr og min beste venninne som endte med at han ble så sint på henne at han løpte over bilen vi satt i, HAHAHA!!! Bilen fikk skader på over 80.000, det var kanskje ikke så morsomt likevel  🙂

♥ Jeg hadde helt ærlig aldri trodd at Andrea kom til å finne kjærligheten med tanke på hvor mye hun mislikte kjærlighet, kosing og kyssing, haha. Hun likte ikke romantikk, ville ikke bli kjent med gutter og hadde en intimsone jeg aldri har møtt hos noen før. Jeg var helt sikker på at Andrea kom til å sitte alene med 20 katter og en hund, så jeg er derfor veldig takknemlig og glad for at hun møtte en så fin fyr som Morten. Det fortjener hun!

7 kommentarer

7 thoughts on “NOEN HEMMELIGHETER OM MEG

  1. Har du tenkt å dra på ariana grande konserten i Oslo neste høst? Jeg er superfan av deg ❤️❤️❤️❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *