ET LITE AVBREKK

Categories Blogg

Hvor nydelig er ikke det her? Er det en ting som aldri slutter å fascinere meg så er det natur, og for å ikke snakke om norsk natur. Om det er sånn at vi ikke kan reise i løpet av sommeren så skal jeg helt klart reise rundt i Norge. Jeg vil utforske Nord-Norge mer, dra til Lofoten, Bergen og bare reise rundt til små plasser. Jeg ELSKER natur som dette, og kunne mer enn gjerne bodd slik i en måned eller to. Det er litt morsomt at jeg elsker å være i storbyer som New York og Los Angeles, samtidig som jeg elsker å oppholde meg på mindre plasser.

Natur er som terapi for meg, og jeg har alltid oppsøkt stedet som dette når jeg har trengt å senke skuldrene litt. Det har vært litt mye til meg de siste månedene, og det har skjedd mye jeg ikke har fortalt dere. Det er nesten litt rart hvordan man kan ha så mye som pågår i livet sitt, så er det bare å logge på her å late som at den virkelige verden ikke eksisterer. Jeg er uansett ferdig med å dele absolutt alt i det offentlige, og har lært meg at noen ting må man håndtere og takle på egen hånd.. <3

8 kommentarer

8 thoughts on “ET LITE AVBREKK

  1. Ja, fy søren så mange nydelige perler det er her i Norge! Åhhh! Sjekk ut Stokkøya! (Åfjord kommune) Og Leknes! (Nordland kommune) Så vakkert der! Jeg var i Lofoten for noen år siden, og kunne virkelig tenkt meg tilbake dit! Elsker norsk natur, og spesielt små perler man ikke visste om! Klem til deg fine! <3

  2. Det e sant 🙂

    Lofoten e pærf, men også leknes, svolvær, ballstad, sortland, harstad, tromsø, hånningsvær ( anbefales om du vil ha drit fine bilda ) 🙂 Alt detta i Troms og Nordland, bare google dæm 🙂

    Fin natur e viktig <3

    Solnedgangan på dæm plassan over hær e dritfin 🙂 spessielt hånningsvær <3

    Håpe det går bra me dæ !

    Klæm <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *