ET NYTT KAPITTEL

Categories Blogg

Nå er det bare litt under 3 måneder til Morten og jeg bor i vår egen leilighet, det er faktisk helt sykt å tenke på. Jeg kjenner skikkelig på sommerfuglene i magen, og jeg tror at vi har et veldig spennende og lærerikt kapittel fremfor oss. Jeg føler meg så voksen, men jeg har ikke klart å bestemme meg for om jeg liker det eller ikke haha. Jeg er i alle fall glad for at jeg endelig investerer pengene mine i noe fornuftig og ikke bare klær, reise og mat. 

Siden flyttingen nærmer seg så tenkte jeg å dele noen punkter med dere om hva jeg virkelig gleder meg til med prosessen vi har fremfor oss ♥ 

Innrede leiligheten på nytt. Som jeg har fortalt dere før så er jeg veldig flink til å shoppe på impuls, og møblene til nåværende leilighet var intet unntak. Det er ikke det at jeg ikke liker møblene jeg har kjøpt, men de passer rett og slett ikke sammen. Jeg gleder meg derfor til å få en ny start, slik at jeg kan få det AKKURAT som jeg vil ha det. 

Ikke bo midt i sentrum. Selv om jeg elsker å ha alt i nærheten, så kjenner jeg likevel at jeg gleder meg til stillhet. Jeg gleder meg til å komme meg vekk fra alt bråket på lørdagskveldene, og ikke minst å kunne gi Celine bedre turmuligheter. 

Male. Både stua og kjøkkenet er helt hvitt, så vi har bestemt oss for å male slik at vi gir leiligheten litt mer særpreg. Jeg vurderer å male hele stuen sort da jeg synes det er kjempefint, men jeg er likevel litt usikker på om jeg tør det haha. 

Betale til seg selv. Jeg var 18 år gammel da jeg flyttet hjemmefra, så jeg har brukt utrolig mye penger på husleie de siste 6 årene. Vi betaler jo nesten 20.000 kroner i måneden her, og i vår egen leilighet kommer vi til å betale rundt 11-12.000. Det skal bli utrolig deilig å ikke betale til noen andre mer. 

Kunne ha gjester over. Leiligheten vår er ganske stor, så endelig har vi plass til å ha en stor spisestue. Jeg vet ikke hvor mange år jeg har snakket om at jeg gleder meg til den dagen jeg kan ha spisestue med sofa, og nå får jeg endelig det. Jeg er helt sikker på at Morten og jeg kommer til å ha gjester hver eneste uke, wuuuhuu 😀 

4 kommentarer

4 thoughts on “ET NYTT KAPITTEL

  1. Finns vel Knap noe mer særegent en å male kåken sort eller grå fortiden…. farger er fint og kan lyse opp sinnet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *