NEW YORK CITY BY NIGHT

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Se hvem som hadde besøkt Empire State building!!!Jakke – Bershka / Lignende jakke. HER / Bukse – Zara / Lignende bukse. HER  

Jeg ble nesten lei meg av å redigere disse bildene, for det er faktisk ganske trist å være hjemme igjen. Det er ingen plasser i verden jeg trives så godt som New York, det får virkelig frem det beste i meg. Jeg har mer energi, føler meg mer motivert og det er mer rom til å være seg selv. Det er ingen som dømmer eller fortelle deg hvordan du skal og ikke skal se ut. Alle gjør liksom sin egen greie, og det er bare så sinnsykt kult. Det er nok en av de tingene jeg liker best med LA og NYC. 

Etter å ha vært sammen med Ingrid i over en uke så var det plutselig veldig rart å være uten henne. Vi har hatt det så morsomt på denne turen, og jeg tror vi begge trengte å flykte litt fra hverdagen og bare ha det gøy. Vi har virkelig kost oss, til og med så mye at vi spiste Cheetos og Sour Patch til frokost hver dag haha. Jeg tror vi begge fikk litt panikk på slutten av oppholdet, så nå er det på tide å ta tak i sunn mat og trening igjen. Vi tok faktisk pinky på at begge skulle bli sunn nå, så det blir spennende å se hvem som bryter det løftet først. Sikkert meg hehe. 

Nå kommer Morten snart hjem, så jeg tenkte å være så hyggelig å lage middag til han. Vi snakkes i morgen dere ♥

8 kommentarer

8 thoughts on “NEW YORK CITY BY NIGHT

  1. Hei! hvorfor tar du ikke lenger bukse på deg eller gode vinterboots? Det ser utrolig kaldt ut og du skriver selv at de er myyyye kaldere i NY enn hjemme… Skjønner ikke hvorfor du aldri har på deg vinterklær

    1. Hver gang jeg går ut av døren så har jeg alltid med meg kameraet slik at jeg får tatt bilder til bloggen. Jeg velger derfor å kle meg deretter, og jeg digger litt kortere bukser 🙂

      1. Men hvorfor klarer du ikke kle deg etter været men samtidig trendy? Jeg får personlig ikke sørlig inspirasjon av den stilen når det eneste jeg tenker at de er utroooolig kaldt.

        1. For jeg tar på meg det jeg selv vil når jeg kler meg, det er ikke mer komplisert enn det. Jeg kler meg først og fremst for at jeg selv skal føle meg komfortabel, og om du ikke finner noe inspirasjon til klesstil her så er det så mange andre flinke influencere der ute som du kan hente inspirasjon fra 🙂 <3

  2. Ja, du smiler på siste bildet.
    MEN, hvorfor tar du slike som de ovenfor? det ser bare så trist/fælt ut?…. Ser ut som “bildene som ikke kom på bloggen”, akkurat som om du ikke er klar for at bildet skal bli tatt eller er sur og lei deg.
    Så mye penere når du smiler på bildene! Bedre energi, vibe osv med en gang.

    1. Men kan ikke jeg få bestemme selv hvilke bilder jeg ønsker å ta og hvordan jeg ønsker å se ut på disse bildene? Det viktigste er jo hvordan JEG føler meg, og hadde jeg ikke vært fornøyd med bildene eller synes at de var fine så hadde jeg jo aldri lagt de ut heller 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *