ET PROSJEKT JEG HAR HOLDT PÅ MED

Categories Blogg

Siden januar 2020 så har jeg holdt på med et prosjekt som jeg har vært usikker på om jeg skal dele med dere eller ikke. Jeg har blitt mer og mer sikker på at det er noe jeg kommer til å publisere, så jeg har bestemt meg for å fortelle dere hva jeg holder på med. Helt siden januar har jeg dokumentert livet mitt, og med det så mener jeg at jeg virkelig har dokumentert alle de tingene som jeg ikke deler ut i det offentlige. Meninger jeg kanskje ikke tør å snakke høyt om, vanskelige perioder og ja egentlig alt som jeg vanligvis aldri ville delt.

Hvorfor jeg bestemte meg for å gjøre det er rett og slett for at jeg har lyst til å vise dere hvem jeg egentlig er, og ikke bare de sidene jeg viser frem i det offentlige. Jeg er så utrolig mye mer, både på godt og vondt. Det er så enkelt å fronte det perfekte på sosiale medier, og jeg ønsker å vise dere litt mer enn fine feirer, morsomme eventer og kule ting som skjer. Dette er nok noe av det skumleste jeg har gjort, men jeg føler likevel at det er viktig.

Jeg kommer til å fortsette å filme en stund til før jeg eventuelt deler, og planen min er å avslutte når jeg reiser til Los Angeles. Det er jo selvfølgelig spørs når jeg får reist dit, men jeg velger å holde på den planen enn så lenge. Jeg har tenkt å fortsette å dokumentere når jeg kommer dit, for det er også en reise jeg ønsker å ta dere med på. Det er noe jeg kommer til å legge ut ukentlig da, og jeg tror det kan bli veldig moro å følge med på ettersom at jeg reiser helt alene. Nå kjenner jeg jo heldigvis Nina der, men jeg kan ikke gå rundt å forvente at hun skal holde meg i hånden hele tiden, så jeg kommer nok til å være en del alene også.

Selv om jeg er livredd, så er jeg også så spent på tiden fremover. Jeg beveger meg virkelig ut av komfortsonen min, og bare det at jeg skal reise alene til andre siden av verden er helt sykt. For mange av dere er det kanskje helt normalt, men jeg HATER å gjøre ting alene. Jeg har begynt å trives mer og mer i eget selskap, men jeg vet ikke hvor godt jeg vil trives over tid, haha. Forhåpentligvis så vil jeg få meg noen nye venner og alt vil være helt fint, men det blir uansett veldig spennende.

8 kommentarer

8 thoughts on “ET PROSJEKT JEG HAR HOLDT PÅ MED

  1. Jeg blir så glad når du tørr å gå ut av komforsonen din❤️❤️ Du har virkelig innspirert meg!!🥰 Sorry for skrivefeil!! Dette blir en spennende reise å følge med på Sofie❤️

  2. Du kommer til å vokse på dette uansett hvordan det går! Det blir uansett veldig værdt det! Så hærlig å ikke lenger tenke: hvordan hadde det blitt hvis jeg dro dit? Om jeg reiste og gjorde det og det? Nå finner du endelig ut av det, og blir MANGE erfaringer rikere! 😁Blir spennende! 🤩 Klem, fine! ❤️

  3. Ååå, så hyggelig❤️Du kommer nok til å få deg mange nye venner, Sofie🌸Det er nok ingen som ikke ønsker å bli venn med deg🥰

  4. Lykke til vakre Sofie❤️.
    Du er så flink og modig som tørr å dele dette🤩
    Gleder meg til å følge med videre🤗
    Stor klem fra meg! 🥰❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *