FAVORITTER FRA NELLY

Categories Blogg

Nelly har nå opptil 40% rabatt på vårnyheter, og de har fått inn SÅ mye fint. Jeg plukket derfor ut mine favoritter til dere, og har selv bestilt med meg hjem noen godbiter. Jeg har nesten ikke shoppet noe klær den siste tiden, så jeg bestemte meg for å unne meg noen plagg i litt for sen bursdagsgave til meg selv. Jeg håper bare snøen i Trondheim smelter snart slik at jeg får brukt klærne jeg har bestilt meg. Det er seriøst mer snø her nå enn hva vi hadde i desember, så det er ikke mye som tyder på at det er sommer om 2 måneder.. Hvordan er det der du bor? 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET ❤️

Kjole HER (40%)

Bukse HER (40%) 

Kjole HER (20%)

Sko HER (40%)

Skjorte HER (30%)

Sett HER (40%)

Bukse HER (20%)

Sko HER (40%)

Jakke HER (20%)

Genser HER (20%)

Bikini HER (20%)

Bukse HER (30%)

Sett HER (20%)

Playsuit HER (20%)

Kjole HER (20%)

2 kommentarer

2 thoughts on “FAVORITTER FRA NELLY

  1. Hei Sofie!
    Det står velg storleik.
    Er Nelly svensk og trenger man å betale toll og avgifter når man kjøper derifra? Eller betaler man bare frakt og selve tøyet?
    Jeg syntes den playsuiten var veldig fin! ❤️
    Men jeg er litt usikker på hvilken størrelse jeg må ha.
    Har du kjøpt den og vet du hvordan den er i størrelsen? Kjøper du den i vanlig størrelse som du vanligvis kjøper andre klær i?
    Håper du svarer på dette! 😁
    Hilsen din største fan💖💖

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *