SLIK SER GODTERISKUFFEN VÅR UT

Categories Blogg

Som dere vet så har jeg hatt godteristopp i over to måneder ettersom at jeg begynte å få hull i tennene og var så avhengig av godteri at jeg spiste det hver eneste dag. Jeg innså at jeg måtte ha en pause fra det, og det var mye enklere enn hva jeg hadde forventet. Det tok ikke så lang tid før det verste godtesuget ga seg, og bare etter kort tid var det plutselig noe jeg ikke cravet mer. Alle som kjenner meg vet hvor sykt det er at det kommer fra meg, for jeg er en sånn person som kan spise opp en kilo smågodt på bare noen timer. Står det godteri fremme så klarer jeg ikke å stoppe å spise, uansett hvor mett jeg måtte være. Jeg EEEELSKER smågodt, så at det skulle gå så fint uten hadde jeg aldri trodd.

Jeg bestemte meg likevel for å kjøpe litt godteri nå som jeg er ferdig med mine to måneder, så jeg tenkte det kunne være morsomt å vise dere godteriskuffen vår. Jeg har hittil ikke åpnet noe (utenom potetgullet) for det har ikke fristet enda. Jeg er veldig spent på å se hvor lang tid det kommer til å ta før jeg kaster meg over påskeeggene, for det er virkelig noe av det beste jeg vet. Jeg må bare spørre dere, liker dere å ha sjokoladen kald eller varm? Jeg synes det er ganske så ekkelt med kald sjokolade, men jeg vet at det er så mange som MÅ ha den i kjøleskapet. Jeg forstår meg i alle fall ikke på de menneskene som har smågodtet i KJØLESKAPET. Altså WHAT????

9 kommentarer

9 thoughts on “SLIK SER GODTERISKUFFEN VÅR UT

  1. Spiser du nugatti?
    Jeg har ikke spist nugatti på 2 måneder og 30 dager. ( 75 dager)
    Bortsett fra at jeg smakte litt på den nye med karamell.
    Har du smakt den? ❤️❤️❤️❤️

  2. Jeg liker påskeeggene like godt både kalde og varme ☺️ Men fordi jeg liker melkekremen best bruker jeg ha den i kjøleskap. Da kan jeg spise av sjokoladen rundt og nyte melkekremen helt til slutt 😅
    Klem 🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *