FEM PERSONLIGE TANKER

Categories Blogg

❤️ Jeg skal ikke legge skjul på at jeg er litt kontrollfreak, og at jeg elsker å vite hva som skjer og når det skjer. Jeg må alltid ha svar på alt, eller så kan jeg bli direkte dårlig og kjempestresset. Jeg har likevel bestemt meg for å jobbe litt med dette, for det er utrolig frustrerende og alltid skulle være så redd for å “gi slipp” på kontrollen. Jeg har derfor bestemt meg for at jeg skal begynne å slappe litt mer av, og bare la det som skjer skje. Jeg trenger ikke alltid å vite på forhånd hva utfallet kommer til å bli. Er dere ikke enige?

❤️ Det er snart et år siden jeg var ute på reise, og jeg kjenner at jeg begynner å bli smågal. Jeg kjenner også at det er litt demotiverende å sitte hjemme å vente når det er så mange som er ute å reiser 🥺😂 Jeg kan virkelig ikke vente til verden er tilbake til normalen, da ser dere meg seriøst aldri igjen hahaha (neida, joda).

❤️ Jeg har blitt alt for komfortabel med å gå i joggeklær, og synes nesten det er kjipt de gangene jeg “må” pynte meg. Jeg regner med at jeg ikke er den eneste som går rundt i hettegenser og joggebukse om dagen? Jeg ser virkelig ingen vits til å pynte seg når man bare går hjemme, og jeg hadde for eksempel aldri orket å gå rundt i olabukse hjemme. Jeg kommer nok til å ha litt problemer igjen når verden åpner opp, og jeg må rydde ut store deler av klesskapet for å erstatte det med litt andre klær enn det jeg går rundt  i akkurat nå 😂 Klesskapet mitt består helt seriøst av 90% joggeklær hehehe.

❤️ Jeg har begitt meg ut på noe som virkelig skremmer meg, men det er samtidig så… bra? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, annet enn at det skremmer meg og gjør meg glad på en og samme tid.

❤️ Jeg synes det er utrolig vanskelig å skulle være inspirerende i jobben min når livet er som det er. Det skjer seriøst ingenting interessant som jeg kan dele med dere, og jeg har hatt store utfordringer med å skrive blogginnlegg, lage YouTube-videoer og oppdatere Instagram. Jeg går også rundt med konstant dårlig samvittighet for at jeg ikke føler at jeg leverer det innholdet dere fortjener, men forhåpentligvis så vil verden være litt mer normal soon. Jeg gleder meg bare sånn til at jeg kan ta dere med på alle de morsomme tingene jeg skal oppleve i tiden fremover, det kommer til å være såå spennende <3

1 kommentar

1 thought on “FEM PERSONLIGE TANKER

  1. Oh, yes… Å være kontrollfreak er ganske slitsomt synes jeg. Kunne tenkt meg å bli litt mer yolo selv altså! Haha, jeg går også KUN med chille klær. Helt seriøst hvis jeg skal i bursdag eller noe sånt at jeg kler meg litt penere. Det er bare for digg til å la være!
    😉 Høres ut som en god utfordring du holder på med da! Alltid en fin erfaring det <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *