JEG SVARER PÅ DET DERE HAR GOOGLET OM MEG

Categories Blogg

Utøya
Jeg tror “Utøya” alltid har vært det som er mest googlet om meg. Jeg har laget en video på YouTue der jeg forteller min historie. Du finner den HER❤️

Paradise Hotel
Jeg var med i 2017 i sesong 9 av Paradise Hotel, og kom på andreplass. Det begynner nå å bli så mange år siden at TV3 har fjernet sesongen vår fra Viaplay og Viafree, men det kjenner jeg at jeg bare er glad for 😂

Bil
Jeg kjøpte meg ny bil i august, så jeg regner med at det er derfor det ligger ganske høyt på søkelisten?

Instagram
Sofieenilsen heter jeg på Instagram.

Høyde
Jeg er 172 cm.

Alder
Jeg er 25 år, og fyller 26 i slutten av mars.

Porsche
Jeg har en Porsche Macan som jeg kjøpte brukt fra Lysholm bil. Bor du i Trondheim eller nærområdet så vil jeg anbefale de på det sterkeste.

YouTube
Du finner YouTube-kanalen min HER

Tromsø
Jeg flyttet hjem til Tromsø i midten av september, og tenker å bo her frem til jeg er ferdig med å reise og gjøre de tingene jeg vil <3

Proff
Jeg vil tro at “proff” er på listen over det som er mest googlet etter at skattelistene ble delt?

Søsken
Jeg har 6 søsken, og har da tre som er yngre enn meg og tre som er eldre enn meg.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *