FEM PERSONLIGE TANKER

Categories Blogg

– Jeg har innsett den siste tiden at jeg har store problemer med å slippe noen helt inn. Jeg har alltid vært veldig reservert når det kommer til nye mennesker, og det er svært sjeldent at jeg gir noen alt. Jeg vet ikke om det jeg skriver nå gir mening i det hele tatt, men det er vanskelig å forklare. Jeg vet heller ikke hvorfor jeg synes det er så vanskelig å være helt åpen, men det har vel kanskje noe med fortiden min å gjøre. Jeg har også merket at jeg gjerne prøver å dytte noen unna flere ganger, bare for å se om vedkommende fortsetter å være der. Det er helt merkelig oppførsel fra min side, og definitiv noe jeg må jobbe med 😅

– Er det bare meg som er ekstremt overtroisk, og virkelig tror på at alt skjer for en grunn? Jeg er overbevist om at det er en mening at du skal møte de menneskene du møter, og at alle er her for å lære deg noe. Du utvikler deg, samtidig som at du kanskje får erfare hva du ønsker og ikke ønsker å ha i livet ditt.

– Jeg har det veldig bra for tiden, og har så fine mennesker rundt meg som virkelig gjør meg lykkelig <3

– Det er nesten litt rart å tenke på hvor anstrengt forhold jeg en gang hadde til Tromsø, og hvor bra jeg har det her akkurat nå. Jeg har fått så mange fine mennesker i livet mitt, noe jeg er så takknemlig for. Jeg hadde aldri sett for meg at jeg kom til å trives så godt som det jeg gjør her, så det er veldig fint å få oppleve.

– Jeg har vært veldig bestemt på en ting, som jeg kanskje ikke har klart å holde helt (hehe). Jeg har bare bestemt meg for at jeg må slutte å være så kontrollfreak noen ganger, og bare la ting gå sin gang.

8 kommentarer

8 thoughts on “FEM PERSONLIGE TANKER

  1. Uff…. er du 25, 26 eller 27 år? I alle fall er du GODT voksen, og allikevel lager du YouTube videoer om du «har hatt trekant» og «hva det eldste du har ligget med» er ???
    Er sinnsykt.. men er vel slikt som skjer når man er en blogger og ikke i en hvilken som helst annen jobb der man bare blir mer og mer voksen for hver dag. Dere bloggere blir eldre, men i hodet er dere fortsatt 16 år.
    Du blir selvsagt ikke å se hvor utrolig merkelig det er, for for deg er dette jo normalt 😂 men om noen år tror jeg du ser tilbake og tenker hva i alle dager.
    Men men!, sikkert kjempe mange barn aka følgerne dine som er interessert i om Sofie Nilsen har hatt trekant 😂😂 sånne ting burde jo absolutt være privat. Forstår du virkelig ikke hvor rart det er?

    Tror du aldri blir i nærheten av bloggere som Kristina Andersen eller Ida Wulf. Så voksne flotte damer som lager fine normale innlegg. Så kommer Sofie Nilsen med «juicy spørsmål, jeg har ligget med så eldre gutter » UFF 😂

      1. har en meget bra dag, 😍 ønsket å si fra til deg i håp om at du ser hvor barnslig du er i en alder av 26-27. Som forventet ser du det selvfølgelig ikke! Fortsett med de kleine videoene dine ❤️ Du er vel nødt til å blogge om sex og blottlegge deg for å få seere.

  2. Veldig bra vido:) fint å minne folk på at de ikke skal gi etter for press, droppe dårlige venner, ta ansvar for egen kropp og seksualitet.
    Ovenstående Oppgitt hadde tydeligvis satt pris på at noen langt yngre pratet om trekanter og aldersforskjell osv. Ser ikke helt den, men. Er det ikke bedre at voksne som klarer å prate om sånt på en moden og morsom måte faktisk gjør det, egentlig.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *