FILMTIPS – SKREKKFILMER

Categories Blogg

Nå som vi alle skal være mer hjemme, så tenkte jeg å komme med noen filmtips til dere. Ettersom at jeg har en del, så tenkte jeg å dele innleggene opp i forskjellige kategorier. Nå er det ikke sånn at jeg elsker skrekkfilmer, men har noen favoritter som jeg tenkte å dele med dere ❤️

👻 Chloe. Jeg vil ikke akkurat kalle det for en skrekkfilm, men den går under sjangeren “thriller”. Kort fortalt så handler filmen om Chloe som jobber som eskorte, og som blir ansatt av en dame for å finne ut om mannen hennes er utro. Den utvikler seg etterhvert til å bli veldig spennende, så den anbefales. Du finner den på Netflix.

👻 The Conjuring. Det skumleste med denne filmen er at den er basert på en sann historie, og handler om en familie som bor i en landsbygd i New England. Huset er hjemsøkt av ånder, og om du synes spøkelser er like interessant som meg så vil du elske denne filmen. Du finner den på Netflix. 

👻 The possession of Hannah Grace. Enda en overnaturlig film for dere som liker det. Det handler om en tidligere politibetjent som starter å jobbe på et likhus. Jeg var livredd hele filmen, så den anbefales ikke å se alene 😂. Du finner den på Netflix. 

👻 The Hauting of Hill House. Dette er ikke en film, men en serie jeg virkelig håper at det kommer en til sesong av. Jeg vil ikke røpe for mye, men den handler om en familie som bor i et hjemsøkt hus, og den er så utrolig spennende. Jeg så hele sesongen på typ en dag. Du finner den på Netflix. 

👻 The Ring Two. Jeg regner med at de fleste på min alder har sett “The Ring”, og er du på utkikk etter en god gammel klassiker så vil jeg absolutt anbefale denne. Du finner den på Viaplay. 

👻 Shutter Island. Denne filmen er jo også en klassiker, og om du enda ikke har sett den så anbefaler jeg det på det sterkeste. Den er skummel, men også veldig interessant. Det er virkelig en av de bedre filmene som er laget. Du finner den på Viaplay.

👻 En affære. Ikke akkurat en veldig skummel film, men den er utrolig spennende og litt stressende. Den handler kort fortalt om  en lærer som inngår en affære med en av elevene sine. Filmen finner du på Viaplay. 

👻 Taken. Jeg vil ikke si at Taken er en så veldig skremmende film, men den er jo utrolig spennende og ikke minst nervepirrende. Jeg tror de aller fleste har sett disse filmene før, men om du ikke har det så handler det om en ung jente som reiser til Paris sammen med venninnen sin der hun blir kidnappet. Du finner alle filmene på Viaplay. 

3 kommentarer

3 thoughts on “FILMTIPS – SKREKKFILMER

  1. Det er en til haunting versjon på Netflix som heter the haunting of fort manor elns og det er liksom sesong 2 bare at det er en annen historie med de samme skuespillerne, bare at de spiller andre karakterer. Søk det opp ✌️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *