FINNE ET FAST BOSTED?

Categories Blogg

I og med at jeg enda ikke vet når grensene til USA åpner så har jeg vært litt for lat med å begynne å planlegge reisen. Det er bare så vanskelig å se for seg noe da jeg ikke vet om grensene åpner i dag eller til neste år. Jeg ser dessverre for meg at det kan bli en stund til da Los Angeles har begynt å stenge ned igjen for at viruset har gått ut av kontroll. Jeg kan derfor ikke gjøre annet enn å bare vente. Jeg prøver likevel å finne ut om jeg bare skal leie Airbnb de gangene jeg er der, eller om jeg skal finne meg et fast bosted. Jeg tror egentlig helt ærlig at jeg har mest lyst til å finne meg et sted der jeg bor “fast” sammen med en roomie eller to. Jeg vil jo at det skal føles som hjem, samtidig som at jeg tror det vil være billigere enn å leie gjennom Airbnb.

Jeg har derfor begynt å sjekke litt rundt, og jeg har allerede funnet noen leiligheter som kan virke interessante. Jeg tenker også at det er koselig å kunne ha en roomie ettersom jeg nok mest sannsynlig vil være mye “alene” når jeg er der. Jeg kjenner jo bare et par stykker som bor der, så jeg tenker at det å bo med noen andre er den perfekte muligheten til å faktisk bli kjent med nye mennesker. Det hadde også vært digg å hatt et sted der man kunne ha klærne sine, slik at jeg slipper å ta med meg så ekstremt mye hver eneste gang jeg reiser dit. Jeg kan nesten ikke tro at dette faktisk skjer, og at jeg etterhvert skal oppholde meg en del i Los Angeles og New York 😍 Det er nesten som at jeg må klype meg i armen, for shit så sommerfugler jeg får bare av å tenke på det. Livet er bare så fantastisk dere, ååh!!

4 kommentarer

4 thoughts on “FINNE ET FAST BOSTED?

  1. Kjenner meg så godt igjen, hadde også planner om dra til LA men så kom dette, takk tipset om Airbnb håper du oppfyller drømmene dine der,

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *