JEG SVARER PÅ RYKTER

Categories Blogg

Fikk høre at du og eksen din møtes enda?
Det stemmer at vi enda treffer hverandre i ny og ne av ulike årsaker, men det er ikke sånn at vi henger sammen for Netflix and chill.

Stemmer det at du dater noen akkurat nå?
Nei, det stemmer ikke. Dating var mer komplisert enn hva jeg kanskje hadde sett for meg 😂

Er det sant at du og Andrea flyttet fra hverandre på grunn av en krangel?
Nei, det er ikke sant. Jeg tror kanskje vi hadde en krangel på den tiden vi bodde sammen, og ingen av oss var særlige kranglete. Vi fikk det faktisk til å gå overraskende bra som roomies, og jeg har aldri trivdes så godt å bo sammen med noen før. Nå husker ikke jeg hvorfor vi valgte å flytte fra hverandre, men det var ikke noe dramatisk.

Kanskje ikke direkte et rykte, men hva tenker du om at det sies at “alle reality deltakere tar dop”
Jeg synes jo for det første at det er ganske lame å dra alle under samme kam, spesielt da det er veldig mange som gjør det uten å ha deltatt på et TV-program. For det andre så er det ikke sånn at du automatisk begynner med dop for at du har vært på Tv-skjermen. Jeg tror de fleste som følger meg vet at det ikke er noe jeg driver med, og heller ikke mine nærmeste venner.

At du skal gi bort Celine når du reiser til USA?
WHAAT NEI!?!?! Jeg tror dere som har fulgt meg lenge vet at jeg aldri kunne gitt bort Celine til noen ☹️ Vi skal flytte sammen til Tromsø, også kommer mamma til å passe på henne når jeg er ute å reiser <3

Er det sant at du og Martine latet som at dere ikke kjente hverandre på pærra?
Nei, det er ikke sant. Det stemmer at vi hadde møtt hverandre en gang før vi sjekket inn der, men da synes jeg hun virket så bitchy at jeg ikke turte å snakke til henne 😂 Vi har ledd mye av akkurat det i ettertid, spesielt med tanke på at vi gikk så godt overens som det vi faktisk gjorde. Martine og jeg klikket med en gang, og har vært gode venner siden.

1 kommentar

1 thought on “JEG SVARER PÅ RYKTER

  1. Masse rare rykta som vanlig 🙂 skjønne ikje at folk gidd og lage rykta en gang 🙂

    Men bra svart <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *