FLYTTING, DRAMA OG TOPPLISTEN

Categories Blogg

  

♥ Sist da jeg var hos han synske jeg pleier å gå til så sa han at jeg hadde en gammel sjel, noe jeg tror han har helt rett i. Jeg innså det vel kanskje nå som jeg har vært i Vegas, for jeg forstår meg virkelig ikke på alle de som klarer å drikke døgnet rundt. Festingen her er alt for crazy for meg, og jeg kunne heller aldri drukket meg så full som det 90% av menneskene her er. Det er jo faktisk bare skummelt. Jeg håper virkelig at de passer på hverandre. 

♥ Her om dagen fikk jeg en kommentar der vedkommende lurte på om jeg synes det var irriterende med alle ph-folkene som plutselig hadde dukket opp på topplisten. Jeg synes det er litt morsomt at jeg får det spørsmålet, for jeg var jo en gang en av de jeg også. Skal jeg være ærlig med dere så tenker jeg ikke spesielt over det. Det er jo ikke akkurat noe nytt at pærra-deltakere begynner å blogge, sånn har det jo vært i alle år. Ting forandrer seg jo veldig med engang det ikke går på TV mer da, så vi får se hvem som blir værende og ikke.

♥ Jeg har jo lenge snakket om hvor lyst jeg har å flytte til USA, men jeg kjenner at det kommer til å være vanskelig å jobbe herfra med tanke på tidsforskjellen. Når jeg våkner her så er det jo nesten kveld igjen hos dere, så da måtte jeg virkelig planlagt hver eneste dag. 

♥ Jeg synes det er utrolig spesielt at Martine og jeg blir beskyldt for å utestenge noen fra å reise sammen med oss til Los Angeles. Det virker nesten bare som at enkelte leter etter drama, og det synes jeg er trist. Vi var egentlig en stor gjeng som hadde tenkt å reise hit, men sånn som det blir hver gang flere personer planlegger noe sammen så er det alltid noen som ikke kan. Forklaringen er faktisk så enkel, så det er ikke vits å lete etter noe som ikke er der. Good Vibes only!! 😀

♥ Er det en ting jeg er veldig glad for hjemme, så er det at man sjeldent opplever uønsket oppmerksomhet. Enkelte gutter her kan være utrolig ekstreme, og de gir seg ikke til tross for at du sier at du har kjæreste. De tar virkelig ikke et nei for et nei, noe som er UTROLIG irriterende. 

♥ Det er bare 5 dager igjen til Martine og jeg skal på Ariana Grande. Jeg tror virkelig ikke dere kan forstå hvor mye jeg gleder meg!!! Jeg får helt seriøst sommerfugler i magen av å tenke på det, haha. 

♥ Jeg får helt seriøst panikk av å tenke på at vi snart skal flytte. Jeg gleder meg jo utrolig mye, men som jeg har sagt før så er det kjempeskummelt med forandring. Jeg er livredd for at det ikke skal funke med tanke på jobb, eller for at Morten ikke trives. Jeg krysser virkelig fingrene for at vi har tatt det riktige valget. 

3 kommentarer

3 thoughts on “FLYTTING, DRAMA OG TOPPLISTEN

  1. Så gøy at du har lagt på deg og ikke er redd for å vise det! Så lei av tynne jenter som skal posere, dette kledde du godt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *