EN OPPDATERING FRA VEGAS

Categories Blogg

Er det en ting som er veldig sikkert, så er det at Vegas er akkurat som jeg hadde forventet. Det skjer noe her 24/7, det er fulle mennesker over alt og det er ingenting som er rart eller unormalt her haha. Jeg føler nesten at er å fester på Gran Canaria, så det er veldig annerledes enn LA. Det er likevel morsomt å få oppleve begge deler, for det er ofte veldig stivt på klubbene i Los Angeles. Der er de jo ganske strenge med dresscode, mens her er det litt mer “kom som du vil”, noe som er fint å se. Det som er litt stressende er at mange av menneskene som er her lager mye bråk, så vi var kanskje vitne til 2-3 slåsskamper i går. Jeg blir jo livredd av sånt, så det er en liiiten minus. 

Vi fikk også kjeft av noen amerikanere for at vi tok på oss solkrem ved bassenget i dag, altså HÆ? Jeg vet ikke om man kan forvente noe annet når man ligger ved et basseng?? Om noen lurer på hva som var grunnen til at de kjeftet så var det for at de fikk smaken av solkrem i munnen, hahah! 

Over til noe helt annet, SE HVEM JEG ENDELIG FIKK MØTT IGJEN. Jeg har savnet Ivy og Sander så mye, så det var utrolig koselig å endelig få se dem igjen. Det var ikke før i dag at jeg kjente hvor mye jeg savner Celine. Ååh som jeg gleder meg til å se henne igjen <3

2 kommentarer

2 thoughts on “EN OPPDATERING FRA VEGAS

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *