FØR OG ETTER REDIGERING

Categories Blogg

Jeg får ofte spørsmål om hvordan jeg redigerer bildene mine, og etter et tips fra en følger så bestemte jeg meg for å lage et innlegg. Jeg har skrevet et innlegg om det tidligere, men det er en evighet siden så jeg forstår at det kan være vanskelig for dere å finne det. Som dere allerede vet så bruker jeg Lightroom som jeg er superfornøyd med. Jeg kunne virkelig aldri blogget uten det, da jeg synes det er utrolig viktig å levere gode bilder. Når alt kommer til alt så ser vel de aller fleste på bildene, og ikke teksten? Eller tar jeg helt feil? haha. 

Jeg er ikke noe flink på å redigere, så jeg har lagt penger i å kjøpe filter/presets. Jeg husker dessverre ikke hvilken side jeg kjøpte fra, men det er bare å google “lightroom presets”, og du vil få mye å velge i. Personlig så ville jeg aldri klart meg uten, men det er rett og slett for at jeg ikke har orket å bruke tid på å sette meg skikkelig inn i redigering. Jeg tenkte uansett at jeg skulle vise dere før og etterbilde slik at dere kan se forskjellen. 

Som dere ser så er forskjellen ganske stor når det kommer til lys og varme, men alt er altså gjort med et enkelt filter. Jeg skal absolutt ikke skryte på meg noen skills med redigering, for det har jeg virkelig ikke haha. 

2 kommentarer

2 thoughts on “FØR OG ETTER REDIGERING

  1. Har alltid lurt på hvorfor du alltid tar opp beine når du skal posere på bilder elr på snap? Ikke noe kritikk eller noe, æ bare lurer.

    Hva har du gjort med håret ditt siden det plutselig var så langt? 🙂

    Skal si det var stor forskjell på bilde redigeringen din 🙂 ha en fin helg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *