HELGENS PLANER

Categories Blogg

Julie og meg for 5 år siden!! Elise kjente meg ikke igjen på dette bildet, gjør dere? haha

Er det bare jeg som synes ukene går unormalt fort? Jeg forstår virkelig ikke hvordan det kan være fredag allerede?? Nå har vi bodd her i litt over en uke, til tross for at det bare føles ut som noen dager. Denne uken har jeg likevel sett så mye frem til, for det er så mye morsomt som skjer i helgen. 

Som jeg allerede har fortalt dere så skal jeg i bursdag i morgen til min kjære bestis Julie, og på søndag så er det sommerfest. Jeg føler egentlig at jeg har blitt litt for gammel til å feste to dager etter hverandre ettersom at jeg trenger en hel dag på å hente meg inn etter en kveld på byen, men jeg får bare kjempe meg gjennom det. Det er tross alt bare noen år siden jeg klarte å feste flere dager i strekk uten å engang merke det, men sånn er det ikke nå mer haha! 

Husker dere forresten at jeg startet dette året med å fortelle at 2019 skulle bli mitt år? Det er så mye som har skjedd den siste tiden som jeg virkelig gleder meg til å dele med dere. Det morsomme er at det stadig dukker opp nye ting, så jeg har hatt mye å tenke på de siste ukene. Et av valgene lot jeg faktisk dere ta på Instagram i går, rett og slett for at jeg bare skulle være litt yolo (;ppp) og for å ikke tenke så mye over det selv. Så takk til dere som presser meg veldig ut av komfortsonen akkurat nå!

4 kommentarer

4 thoughts on “HELGENS PLANER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *