FORDELE OG ULEMPER MED Å BO ALENE

Categories Blogg

Det jeg liker med å bo alene..🖤

x Som dere sikkert har forstått så er jeg veldig ryddig av meg, så rotet til Morten kunne noen ganger gå meg på nervene. Jeg elsker derfor at det alltid er ryddig rundt meg, og at jeg slipper å irritere meg over skitne sokker, tallerkner og gammel middag.

x Jeg er mye mer kreativ når jeg ikke er rundt andre mennesker, og jobber mye bedre alene. Jeg føler derfor at jeg får gjort mer, og produsert bedre innhold.

x Jeg kan rape og prompe uten å måtte ta hensyn til noen andre enn meg selv, haha.

x Jeg kan bruke mer tid på vennene mine uten å få dårlig samvittighet for at Morten sitter hjemme alene.

x Jeg kan se så mye ” Sex And The City” og ” Gossip Girl” uten at noen klager og vil at jeg skal finne noe annet å se på. Jeg prøvde å få Morten til å like begge seriene, men det var absolutt ikke noe for han 🙁

Det jeg ikke liker med å bo alene.. 🖤

x Jeg er jo veldig sosial av meg, så jeg skal ikke akkurat nekte for at jeg savner å ha kjæresten min rundt meg. Jeg kjenner jo nå hvor mye jeg kanskje har tatt forgitt at han alltid er her, for det suger jo å være uten han.

x Jeg er jo ganske husredd, noe jeg ikke fikk kjenne så mye på da Morten bodde her. Vi sov jo alltid sammen, men nå er jeg plutselig helt alene. Alarmene vi har rundt huset får meg selvfølgelig til å føle meg tryggere, men det “beskytter” meg ikke mot spøkelser for eksempel . Ja, jeg er livredd for gjenferd, spøkelser, det overnaturlige eller hva enn du måtte kalle det.

x Det er så kjedelig å spise middag alene, og det er så trist at jeg ikke har noen å ha “tacofredag” sammen med 🙁 Morten og jeg hadde en liten tradisjon med å alltid spise taco på fredager, but not anymore.

x Hvem er det som skal passe på meg når jeg blir syk? Bare tanken på å være helt alene om jeg skulle få skikkelig influensa gjør meg trist, haha.

x Det SUGER å sove alene, og jeg savner Morten hver gang jeg går å legger meg. Vi har sovet sammen nesten hver eneste natt, og det har alltid vært en skikkelig trygghet. Vi er enda der at vi sover helt inntil hverandre, og Morten holder rundt meg <3 Miss yooou!!

Selv om jeg har begynt å like mer og mer å bo alene, så skulle jeg mer enn gjerne hatt Morten her <3

2 kommentarer

2 thoughts on “FORDELE OG ULEMPER MED Å BO ALENE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *