UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Hva gjør du når en venn du er veldig glad i blir sur på deg fordi de tror du har gjort noe du ikke har gjort?
Jeg tenker om du virkelig ikke har gjort noe, og vennen din ikke tror på deg så er det kanskje ikke en så god venn likevel? Jeg vet dessverre ikke hva jeg skal råde deg til å gjøre, men jeg ville kanskje prøvd å snakke ordentlig med vennen din å fortelle din side av saken. Tror vedkommende fortsatt ikke på deg så er det nok ikke så mye mer du kan gjøre. Da ville jeg bare latt det gå om jeg var deg.. <3

Hvor skal du reise med Elise?
Jeg skal fortelle dere det veldig snart, men jeg kan si så mye som at noen av dere gjettet riktig.

Hvordan vet man om en gutt liker deg?
Her er jeg faktisk den verste å spørre, for jeg legger ikke merke til om noen flørter med meg en gang. Det har vært så mange ganger der jeg har vært ute på byen og endt opp med å ha en hyggelig samtale som jeg bare har sett på vennskapelig, helt frem til vennene mine har påpekt at jeg har blitt sjekket opp. Jeg har ikke sett det på den måten i det hele tatt, så jeg legger tydeligvis ikke merke til noe som helst, haha. Jeg tror likevel at du kanskje bare vet det når noen liker deg? Alle signalene vedkommende gir, blikkene, meldingene og flørtingen?

Har du det bra?
Jeg har det veldig bra akkurat nå, så takk som spør. Jeg er omringet av fantastiske mennesker, jeg har mye bra å se frem til og det er snart bare 2 uker til jeg får se Morten igjen <3

Hvem har du mest kontakt med fra PH?
Kevin, Martine L, Andrea og Martine J.

Er du nøye med hva du spiser?
Både ja og nei. Jeg spiser ganske sunt, men jeg er likevel flink til å unne meg noe godt. I går lå jeg i sengen etter at jeg hadde pusset tenne og spiste sjokolade, haha. Får jeg lyst på noe så spiser jeg det også, men jeg er nok mye flinkere med mat enn hva jeg er med godteri.

Tror du at du kommer til å være singel om du skal flytte til Los Angeles?
Det er ingenting jeg har planlagt, og jeg regner med at Morten og jeg kommer til å fortsatt være sammen når den tid kommer. Om det noen gang skal bli slutt mellom oss så er det ikke for at jeg flytter noen måneder til utlandet. Vi har allerede vært gjennom så mye, så det vet jeg har forholdet vårt vil klare helt fint.

Hvor mye har du i regninger hver måned?
Det varierer en del fra måned til måned, men her om dagen satt jeg å betalte regninger til 14.000 kroner. Dette var da uten hus o billån, så desember har vært en crazy dyr måned.

Hadde du klart å betale alle utgiftene uten Morten?
Ja, det hadde jeg. Grunnen til at vi deler utgiftene på lån er jo for at Morten skal eie like mye som meg. Er det bare jeg som betaler så vil jo jeg sitte med mer enn Morten den dagen vi skal selge.

Ble du kjent med Nina over nettet? 
Nei, det ble jeg ikke. Jeg ble kjent med henne gjennom Zelia da de har vært bestevenner siden de var små. Nina var faktisk så snill med Ine, Isabel og meg at hun lot oss bo hos henne uten å ha møtt oss.  Jeg tror nok ikke jeg hadde tatt inn tre fremmede jenter jeg aldri hadde møtt før i hjemmet mitt, men så det sier mye om henne. Jeg er veldig glad for at hun var så åpen, for det er virkelig ikke et vennskap jeg kunne vært foruten. Love her <3

Når står du opp?
Det varierer fra dag til dag, men jeg prøver å stå opp klokken 08.00 hver dag. Jeg har satt klokken 1o som det seneste tidspunktet, men jeg føler alltid at jeg “ødelegger” dagen om jeg ikke står opp før klokken 10.00.

Savner du noen ganger å være singel?
Nei, det har jeg ikke. Hadde jeg kjent på den følelsen så hadde jeg nok gjort det slutt med Morten for både min egen og hans del. Jeg føler vi begynner å bli for gammel til å sløse bort tiden til hverandre, noe jeg tror vi begge er enig i.

5 kommentarer

5 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *