FORDELER OG ULEMPER MED Å VÆRE SINGEL

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Nå har ikke jeg vært singel så alt for lenge, og har vel heller egentlig ikke så mye erfaring med å være singel ettersom at jeg typ alltid har vært i forhold. Jeg tenkte likevel at det kunne være morsomt med et innlegg der jeg skriver hva jeg tenker og tror er positivt og negativt med singellivet. 

Genser HER / Biker HER / Sneakers HER

+ Det er utrolig godt å bare tenke på seg selv, og fokusere på de tingene en selv har lyst til. Ikke måtte spørre en annen om det er greit eller hva den personen tenker, og slippe å måtte føle på noe form for dårlig samvittighet ovenfor valgene man tar.

– Det er utrolig kjedelig å lage middag alene, og det er nesten sånn at jeg ikke orker å lage middag til bare meg. Det som er utrolig koselig med kjæreste er å kunne lage noe digg sammen, for å så kose seg med en film eller serie.

+ Jeg vet jeg har sagt dette så mange ganger nå, men jeg tror virkelig det er viktig å lære seg å være alene. Jeg har selv begynt å ELSKE å være alene hjemme, og koser meg skikkelig i eget selskap. Jeg synes også det er utrolig godt å bare være meg, og det trodde jeg ALDRI at jeg skulle si.

– En kjæreste er jo også din aller beste venn, og det er utrolig deilig å ha en person som er deg så nær. En du tør å være deg selv 100% rundt, en som godtar deg på dine dårlige dager, en som støtter deg og en som heier på deg uansett.

+ Akkurat nå virker det bare helt fjernt å skulle date noen, men jeg tror jo det er veldig morsomt når man først føler seg klar og kommer inn i det. Jeg kan bare forestille meg hvor mange gode historier man kan le av i ettetid etter x-antall kleine tinder-dates.

– Som dere vet så elsker jo jeg å reise, og det fine med en kjæreste er at det som oftest er de du reiser sammen med. Morten og jeg har jo vært veldig heldig med tanke på at vi kunne ta med jobben overalt og derfor har reist mye sammen, og det har vært en veldig fin interesse vi har delt sammen.

+ Du får HELE sengen for deg selv, noe som er utrolig deilig for en urolig sjel som meg. Jeg overdriver ikke når jeg sier at jeg endrer liggestilling annethvert minutt, ligger som en sjøstjerne og våkner av den minste ting. Det er jo også så digg å kunne slippe en fis om man må 😀 Sorry not sorry.

– En ting jeg ser for meg er super kleint er å våkne opp med et fremmed menneske dagen derpå. Hva snakker dere om? Hvordan oppfører du deg? Jeg våknet opp en gang hos en gutt jeg ikke kjente så alt for godt, og jeg snek meg ut. Jeg visste ikke hvordan jeg skulle forholde meg til han, så jeg fant ut at det var bedre å bare komme meg ut. Vi har ikke snakket sammen siden den gang for å si det sånn, og dette er ting man slipper om man er i et forhold. Det er jo bare koselig å våkne opp sammen med kjæresten din <3

+ Jeg er jo ikke en sånn person som prioriterer kjæresten min ovenfor vennene mine, men man får likevel bedre tid til vennene sine som singel. Du slipper å ha en annen person å tenke på og sette av tid til, og vier derfor all tid til vennene dine.

Hva tenker dere er fordeler og ulemper med å være singel? <3 Er det noe her dere er enig eller uenig i?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *