PÅ LØRDAG REISER JEG TIL…

Categories Blogg

OSLO!!!!!!! Jeg skulle egentlig ikke dra før neste uke ettersom at det er da jeg har en del avtaler når det kommer til jobb, men jeg bestemte meg for å dra noen dager tidligere slik at jeg kan feire 17 mai sammen med jentene. Jeg kan ikke huske sist jeg så vennene mine i Oslo, så jeg kjenner det kribler i magen av glede.

Det er også deilig å komme litt tilbake til den “normale” jobbhverdagen der det skjer litt mer. Jeg kan ikke huske sist jeg var på et møte, så jeg gleder meg så til å møte mennesker igjen. Det kommer til å skje så mye neste uke, og jeg skal blant annet gjeste min aller første podcast. Jeg har aldri gjestet en podcast før, rett og slett for at jeg ikke har turt. De forespørslene jeg også har fått har vært teamer som har vært ganske personlig for meg, så jeg har ikke følt meg helt komfortabel. Denne gangen kjenner jeg meg likevel klar, og jeg digger denne personen så mye at jeg aldri kunne sagt nei.

Jeg skal prøve å få vlogget litt neste uke, og jeg håper og tror at innholdet mitt kanskje kommer til å være litt mer morsomt nå som det faktisk skjer noe igjen. Jeg kan i alle fall ikke vente med å se venner, jobbe, skape innhold og komme til SOMMER. Det føles nesten som at jeg skal reise til utlandet med tanke på været, men det er kanskje ikke så rart ettersom at det er vinter i Trondheim. ÅÅÅÅH som jeg gleder meg <3 <3

4 kommentarer

4 thoughts on “PÅ LØRDAG REISER JEG TIL…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *