FORHOLD & OFFENTLIGHETEN

Categories Blogg


Hvor deilig er det ikke at det begynner å nærme seg sommer? Jeg er i alle fall overlykkelig, for det er faktisk ikke noe som gir meg mer energi enn sol og varme. Morten og jeg har jo egentlig bestemt oss for å være sparsomme nå som vi snart får masse utgifter ved flytting, men vi hadde lyst til å ta en lunsj sammen ute i solen. Vi valgte å unne oss det ettersom at jeg har vært bortreist i 2 uker, og for at vi hadde lyst til å tilbringe litt tid sammen. 

Apropos forholdet til Morten og meg, jeg tenkte at jeg skulle svare på et spørsmål jeg fikk under ukens spørsmål. Jeg har forklart dette tidligere, men jeg vet at jeg har fått en del nye følgere så jeg tenkte det kunne være greit med en liten oppdatering ♥ Jeg fikk spørsmål om hvorfor jeg deler så lite av Morten, og hvorfor vi viser så lite romantikk utad. For det første så er ingen av oss spesielt romantiske, og begge synes det er kjempekleint å kysse/kose i offentligheten. Jeg er en veldig privat person når det kommer til det å være…. intim? så det er sjeldent noe jeg er foran andre. 

Jeg har vært helt lik i alle forholdene mine, så det er rett og slett bare sånn jeg er som person. Jeg datet jo engang en gutt som var veldig annerledes enn meg på akkurat det her, og det var seriøst fullstendig krasj haha! Han skulle begynne å kysse meg foran mamma, og det gjorde meg så uvel at jeg får frysninger bare ved å skrive det her. Jeg HATER å gjøre slike ting foran andre, så jeg er veldig glad for at Morten er lik meg der.

Grunnen til at jeg ikke deler så mye av forholdet vårt er for at jeg fikk lære den harde veien da vi kom hjem fra Mexico, da jeg valgte å være mer åpen med dere. Jo mer jeg delte, jo mer ville enkelte ødelegge. Jeg fikk nesten daglig tilsendt meldinger om at Morten hadde vært utro, og jeg husker at det ble opprettet en tråd på et forum der flere skrev at de hadde vært med Morten hjem mens vi var sammen. Det var utrolig vanskelig å håndtere alt dette når vi ikke kjente hverandre så godt, og ikke hadde rukket å bygge tillit til hverandre. Jeg fant derfor ut at det beste var å holde forholdet vårt litt mer privat, og jeg merket stor forskjell med en eneste gang jeg sluttet å dele like mye av oss. 

Det er derfor ikke en mer komplisert forklaring enn det. Vi er forelska og vi er lykkelig sammen selv om vi ikke deler alt på sosiale medier♥

3 kommentarer

3 thoughts on “FORHOLD & OFFENTLIGHETEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *