UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Hva er planene dine etter sommeren?
Godt spørsmål! Jeg vil nok være mye opptatt med mitt nye prosjekt, så vil jeg nok reise endel og jobbe. 

Hvilken hund vil du ha etter Celine?
Jeg vil nok ikke ha en hund etter Celine, den må nok kjøpes før om jeg noen sinne skal klare å få meg en ny hund haha! Jeg har veldig lyst på en mørkebrun eller hvit pomeranian, men jeg er veldig usikker på grunn av at de bjeffer så ekstremt mye. Kanskje det blir en ny Celine istedenfor? Vi får se. 

Hvilken bunad ville du hatt om du skulle kjøpt deg en?
Nordland, den er NYDELIG!

Hva er den største krangelen du har hatt med Martine L?
Martine og jeg har aldri kranglet før, så jeg har dessverre ikke noe gossip å komme med. Det var selvfølgelig litt dårlig stemning da hun var med på å sende meg ut med tanke på at vi var veldig gode venner inne på hotellet, men det gikk over med engang. Jeg er heldigvis ikke en sånn person som er langsint, noe jeg er veldig veldig glad for. 

Er det manus på Paradise?
Nei, det er det ikke. Vi kan få beskjed om å gjøre enkelte ting, men vi får aldri beskjed om hva vi skal si. Er det noe de likevel har lyst til å få ut av deg så er de veldig flinke til å stille spørsmål.

Hva er din største frykt med å flytte til Trondheim?
At Morten ikke skal trives, og at det blir alt for stressende med tanke på jobb. 

3 ting som gjør deg glad?
Reise, Celine, Morten, venner og familie. Det ble visst 5, hehe ups. 

Tar du til deg latterlige kommentarer om at du ser gravid ut?
På grunn av fortiden min så tok jeg den kommentaren fra hun inne i butikken veldig til meg. Jeg er heldigvis ganske flink til å legge dårlige tanker bak meg, så det går alltid bra! 

Har du blitt kjent med noen fra Paradise i år?
Nei, det har jeg ikke. Jeg var bekjent med noen fra før, men jeg har ikke blitt kjent med noen nye nei. 

Hva er det rareste du har opplevd?
Det må vel kanskje være da jeg fikk tilbud om å selge trusene mine, eller den ene gangen i LA der jeg fikk spørsmål om å møte en mann på cafe for 8000 kroner haha. 

Er du rasistisk?
Nei, så absolutt ikke. 

Når du røyk ut av Paradise Hotel, ble du sendt hjem til Norge eller ventet du på et hotell på utsiden?
Jeg fikk beskjed om at jeg skulle være med i juryen, så jeg ble plassert på et hotell på utsiden. Først var jeg alene, så var jeg sammen med Soph og Aleks, også ble Aleks og jeg flyttet til et hotell alene. 

Eldste du kunne vært sammen med?
Jeg har ikke satt meg noen aldersgrense for jeg tenker at man blir forelsket i personlighet og ikke alder. Jeg kunne nok likevel aldri datet noen som var veldig mye eldre enn meg, men hva det “eldste” er vet jeg ikke. 

Hvor mange ganger har du vært forelsket?
Tre ganger, om man skal telle med ungdomsskolen. 

Hvor bor familien din? forstår ikke helt dette med Tromsø/østlandet. 
En kort forklaring: Mamma er fra Tromsø, og pappa er fra Tønsberg. 

Røyker du?
Nei, det gjør jeg ikke. 

Tok du kongle-knuta da du var russ?
Nei. 

Hva synes du om drama i det offentlige rom?
Jeg synes det er utrolig kleint og ikke minst unødvendig. For det første så er mange av oss voksne mennesker, men for det andre så er vi FORBILDER! Det er ikke greit å henge ut andre over internett uansett hva som har skjedd på privaten. Det eneste signalet vi gir ut da er at det er OK å henge ut hverandre om man er uenig eller på grunn av en konflikt/krangel. 

Får dere noe hjelp økonomisk til flyttingen?
Nei, det gjør vi ikke. Vi betaler absolutt alt selv, noe som er helt greit med tanke på hvor godt vi faktisk tjener. 

Har du bare bodd sammen med moren din?
Ja, det har jeg. 

Hvor mye tjente du i fjor?
Skattelisten er vel rett rundt hjørnet, så da får dere svar på det. Jeg vet ikke hvor mye jeg tjente om jeg skal være helt ærlig med dere, men nok til at jeg fikk panikk over forbruket mitt. SKJERPINGS!!

3 kommentarer

3 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Leser du aldri om produktene før du annonserer for dem? Eller bare takker du ja til det lille som blir tilbudt deg? Les om Nocco som påvirker hjertet pga koffeinmegnden.

  2. Jeg elsker at du er sååå åpen og ikke redd for og si ting du er en stoor inspirasjon i deg selv og utrolig pen!🤩😍😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *