FØRSTE MATHANDEL I NY LEILIGHET

Categories Blogg

Denne “kjøttdeigen” er så utrolig god. Anbefales om du er litt skeptisk til å teste ut vegetarprodukter.

Noen som har smakt denne yoghurten før? Jeg synes den så så god ut, så jeg måtte bare kjøpe den.

Beste og billigste salsaen.

Ingefærshoten fra Cevita er helt klart den beste, og jeg tror også det er den som inneholder mest Ingefær av alle de jeg har prøvd i alle fall.

Det som har vært luksus med å bo i Trondheim er at vi har hatt bil, noe som er veldig enkelt når man skal handle mat. Heldigvis så har jeg tatt med meg en del varer fra Trondheim, så jeg måtte ikke handle så alt for mye. Jeg måtte jo også google meg frem til nærmeste matbutikk da jeg ikke er kjent på Frogner om du ser bort fra Solliplass der alle pærra-deltakerne henger 😜 Lisa og jeg fikk uansett handlet litt digg som vi skal kose oss med de neste dagene. Ettersom at det er meldt over 30 varmegrader i Oslo så regner jeg med at vi kommer til å spise ute en del også. Vi må jo utnytte oss av de fine dagene vi har i vente, så får vi bare krysse fingrene for at det fortsetter <3 Er det forresten noen av dere som har tips til gode restauranter i Oslo? Eller andre steder som er verdt å dra på dager som dette? Jeg må virkelig begynne å utforske Oslo mer, og ikke alltid dra på de samme restaurantene.

Denne handelen kom på 450 kroner. 

8 kommentarer

8 thoughts on “FØRSTE MATHANDEL I NY LEILIGHET

  1. Hvilken butikk handlet du dette på? Bor selv på Frogner og har leter etter den veggisdeigen en stund ☺️

  2. Har smakt den, men synes det var for lite pasjonsfruktsmak. Digget konsistensen da. Det blir som skyr. Men dette er neppe en smak jeg kjøper igjen, for det ble litt ubestemmelig. Hadde jeg ikke visst at det var pasjonsfrukt, så hadde jeg nok ikke merket det heller. Vond er den ikke, men skyr fersken/bringebær er bedre!

  3. ‘Velkommen tilbake 🤗
    Heimatt, Liebling, Grådi, Kumi, Gunnars Generasjonsbar, Vespa og Humla, Postkontoret, Galgen, Habsak, Albert Bistro, Funky Fresh Foods, Oslo Raw, Miss Sophie, Soho Urban Eatary, LETT Oslo, Pink Fish, Nighthawk Diner, Det Grønne Kjøkken, Eckers Cafe, Sofies Mat og Vinhus, Handwerk Botaniske, Mammas Pizza, Atlas Brasserie/Amerikalinjen, Den Gode, Ben Reddik, Nordvegan, Hjemme hos Svigers, Kaffistova, Zawaii, Kampen Bistro, Bonitas Blomster, Sagene Lunsjbar, BIT, Cafe Laundromat, Tullins Cafe, Fresko, Fragrance of the Heart, Louise Resturant og bar

    Dagnys, Taylormade, Mathallen Pie Company, Giola

    Frukt og grønt anbefales på Grønland!
    Håper du fikk noen nye tips 🤗 Listet opp mange brunsj og vegetar steder jeg tror du vil like 🙂
    God sommer!

  4. Heei Sofie! Vil bare informere deg om at de selger favoritt chipsen din Cheetos og andre flere amerikanske chips her i Oslo i en butikk som heter «Iceland» som ligger på St. Hanshaugen i Oslo:) Du burde sjekke den ut du kommer til å like den!❤️❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *