SNEAK PEEK PÅ LEILIGHETEN

Categories Blogg


Hva synes dere? <3

26 kommentarer

26 thoughts on “SNEAK PEEK PÅ LEILIGHETEN

  1. Utrolig fint i leiligheten, håper du deler flere bilder! Håper du kommer til å trives i Oslo💗💗God sommer, vakre Sofie☀️

  2. Å så fint ❤️ Der vil di trives så mye den leiligheten er veldig deg også så fint fu hadde gjort det 🙏 Nyt tiden i den fine nye leiligheten din nyt sommeren og kos deg masse med den nye starten du har fått ❤️

  3. Herregud elsker interiør stilen din!! Skal helt klart hente inspirasjon hos deg når jeg flytter i ny leilighet snart. Bor I Tromsø og du handlet hos meg på Rema for veldig lenge siden! Du var så pen og SÅ TYNN??? Hvorfor får du hate? Dette er personer som aldri har møtt deg og som er sykelig sjalu på andre jenter. Du var helt perfekt. Aldri tvil på deg selv<3 glede meg til å følge deg i USA etterhvert!!

  4. Kjempefin leilighet! Jeg hadde sett meg ut samme sofa som deg, når får du den? Glædes å se mer👌Hilsen trønderjenta fra skovgård😉

  5. Det så kjempe fint ut, Sofie!😁 der vil du nok trives veldig godt tenker jeg! Hææærlig! Glad på dine vegner, skjønne! Kos deg!❤️

  6. åh guriii for et fint bad og kjøkken!😍 det gledes til jeg også kan ha en bolig i den nærmeste fremtid!💕

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *