FUCKA DØGNRTYME

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly


Lignende genser. HER / Bukse. HER / Sko. HER / Veske. HER

I skrivende stund er klokken 04.56 og jeg har vært våken siden 02.00. Jeg tror jeg aldri før har vært så jetlag som det er nå, og det er ekstremt frustrerende når man virkelig prøver å komme tilbake til gode rutiner. Problemet mitt er at jeg sover hele dagen, slik at jeg våkner midt på natta. Det er sikkert mange som tenker at det bare er å droppe å sove på dagtid og trust me, i wish i could. Jeg er så trøtt at jeg sovner sittende, stående and you name it. Jeg har null kontroll, og har nesten ikke gjort noe annet enn å sove siden jeg kom hjem. Jeg skal likevel prøve å kjempe meg gjennom denne dagen, og heller legge meg rundt 9-10 istedenfor klokken 3-4 på ettermiddagen haha.

Det eneste som er positiv med denne døgnrytmen er at jeg får gjort veldig mye på på “dagtid”. Jeg har allerede rukket å gjøre alt av jobb, fått sendt og svart på mails. Jeg skal også komme meg på trening med engang 3T åpner, også skal Morten og jeg til Sverige senere i dag. Vi er tom for det meste av mat og drikke, så da liker vi å reise til Sverige for å harryhandle litt. De har et utrolig godt utvalg på den ene matbutikken når det kommer til vegetarmat, samt at vi får hamstret masse Pepsi Max og Capri Sonne <3 Jeg skal selvfølgelig vise dere alt vi har kjøpt, men det blir nok ikke før i morgen.

2 kommentarer

2 thoughts on “FUCKA DØGNRTYME

  1. Altså jeg digger stilen din!!😍
    Syns du har så fint oppsett på innleggene dine. Akkurat passe med tekst og bildestørrelse er perf! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *