FUN FACTS OM FORHOLDET VÅRT

Categories Blogg

TB til da jeg ble beskyldt for å operere rumpa på dette bildet <3 <3 haha

♥ Morten og jeg ser ikke så mye på tv sammen, men når vi først gjør det så ser vi nesten alltid på programmer som omhandler dyr. Akkurat nå sitter vi å ser på “our planet” som går på Netflix, og i går lå vi oppe til rundt halv 2 for å se på “DoDo” som er gruppe på Facebook som legger ut videoer av dyr. 

♥ Morten er den som står for matlagingen, mens jeg er den som står for ryddingen. Hver gang Morten får i oppdrag å rydde så tar han en skikkelig kattevask haha. For eksempel om jeg sier “vasker du alle overflater” så vasker han kun overflatene i stua og på kjøkkenet, men ikke soverommene, gangen og badet haha! Det må vel være en guttegreie. 

♥ Grunnen til at vi nesten aldri ser på TV sammen er på grunn av at jeg liker komedier, og Morten liker filmer med masse action. Jeg synes ikke noe om serier med mye drap, blod, tortur og der folk sloss, så vi er en totalt krasj der. Jeg finner det bare ikke underholdene eller spennende at andre mennesker dør eller opplever smerte, det gir meg bare skikkelig vondt i magen. Det er også ekstremt slitsomt å se på, så nei takk haha! 

♥ Jeg er mye mer følsom enn Morten, så det har skjedd at jeg har sagt noe til han som jeg for eksempel har savnet en reaksjon på, så kan han ofte si “Åja, jeg tenkte ikke over det en gang” hahah.. 

♥ Vi begge har jo innrømt at vi var betatt av hverandre inne på hotellet, også kom følelsene da vi kom hjem å ble bedre kjent. Det morsomme er at Morten sa til meg her om dagen at han hadde følelser for meg inne på hotellet. Hva er det å innrømme 2 år senere??

♥ Det tok over et halvt år før Morten hilste på mamma for aller første gang. På den tiden hadde jeg allerede rukket å møte foreldrene til Morten to ganger. 

♥ Stedene vi har reist sammen er Mexico, Roma, Bali, New York, Dubai, Santorini, Kreta og Paris. 

♥ Vi begge er enig om at det nesten er mer sannsynlig at vi får et fosterhjem for dyr enn at vi får barn, haha! Jeg tror nok det vil endre seg jo eldre vi blir, men akkurat nå er det ingen av oss som har lyst til å få barn. 

14 kommentarer

14 thoughts on “FUN FACTS OM FORHOLDET VÅRT

  1. Mååå spørre om en ting ang paradise hotel 😀 Du vet, når dere var på parseremoni og en person blir stemt ut… Så blir det gjerne tårevått farvel før personen pakker tingene sine og sjekker ut. Er hade-seansen der reell? Altså, sier dere hade der og så ser dere ikke personen før paradise er ferdig? Eller sier dere også hadet off-cam? 🙂

  2. jeg har alltid lurt på hva som skjer når noen blir sendt hjem og kommer tilbake?¿.. blir de sendt på et annet hotell, hjem? og hvis det er flere oppholder de seg på forskjellige steder eller er alle på samme plassen????

    pliis svar

  3. Hei et lite spm angående ph.
    Hva tenkte å følte du da Martine og Kevin vandt ph og hva tenker du føler du om det nå?

    Hva var førsteinntrykket av Martine når hun skjenket inn som femmefatal?

    1. Jeg unnet se seieren. Synes selvfølgelig det var kjipt at Kevin ikke fikk pengene da han var en av de på hotellet som fortjente det mest, men sånn er gamet. Det er enda helt sykt å tenke på at dere startet å vipse penger til han, ååh <3 haha!

  4. Har hørt at en parsermoni varer i mange timer men hva er det dere gjør ekstra? Det varer jo bare i 10 min på skjermen.

    1. Grunnen til at den bare varer i 10 minutter på skjermen er jo pga klipping. Med venting så tar kanskje en parseremoni 5-6 timer. Det er mye jobb før en parseremoni med rigging, så må vi bestemme plasser hvor man skal stå og sitte. Triana spør også ALLE deltakerne om 2-3 spørsmål, så er bare noen som kommer med. Etter en deltaker har sjekket ut så må vi kanskje vente i en time på at vedkommende får kommet seg ut av hotellet og at produksjonen får rigget ned alle kameraene.

  5. Hei. Jeg leste litt lengre oppi her at Triana stiller dere spørsmål, og at alle ikke får vært med. Er det sånn at dere ikke får velge selv? Feks at du sitter på stolen og så kommer Morten og Kevin bak deg, og du vil velge Morten men må velge Kevin? Hvis du skjønte spørsmålet litt da? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *