UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Hvilken skostørrelse bruker du?
Jeg bruker 37, men i noen sko må jeg ha 38. 

Hvilken sesong likte du best på PH utenom din egen?
Godt spørsmål. Jeg tror ikke jeg har noen favorittsesonger, men jeg likte generelt gamle PH bedre. Jeg er lei kjendissesonger, så jeg håper at neste år blir en sesong der det KUN er ukjente med. Jeg savner også vanlig Pandoras, det blir bare mindre og mindre for hver sesong. Jeg tenker også at om absolutt skal ha med kjente fjes, HVORFOR HAR DE IKKE EN ORDENTLIG ALL STAR SESONG??? Det hadde jo vært SÅ morsomt. 

Var du flink på VGS?
Både ja og nei, jeg var vel midt på treet. 

Hvem er favoritt artisten din?
Er det et spørsmål? hehe. Ariana Grande seff <3 <3 <3 

Tror du 2019 blir ditt år?
Jeg vet at 2019 blir mitt år <3

Hva synes vennene dine om at du skal flytte?
De aller fleste vennene mine bor i Trondheim, så de elsker det. 

Vet du hvem som vinner Paradise Hotel i år?
Jeg har hørt noen rykter, men om det stemmer får vi vente med å se. 

Hva synes du om Coachella?
Jeg er SÅ misunnelig på alle som er der, jeg vil også 🙁 Martine og jeg har blitt enig om at vi skal dra neste år, så det gleder jeg meg veldig til. 

Hva hadde du tenkt om Morten hadde vært utro?
Da hadde jeg ikke tenkt så mye, annet enn å bytte lås og kaste alle klærne hans på gata 😀

Hvor mye tjente du i mars?
Det har jeg ikke regnet på enda. Det er regnskapsføreren min som har kontroll på det. 

Hvor gammel er Morten?
Morten har akkurat blitt 24.

Hvem er eldst av deg og Morten?
Jeg :((( 

Hvor fikser du neglene dine?
msjohaug på Instagram. Hun er virkelig den beste. 

Snuser du?
Nei, det gjør jeg heldigvis ikke. 

Noen planer for 17. Mai?
Jeg har faktisk ingen planer enda. Alt jeg vet er at jeg enten skal feire i Oslo, Trondheim eller Bergen. 

Hva skal du i sommer?
Flytte, pusse opp leiligheten, ha en stor innflytningsfest, reise til utlandet og grille masse. 

Synes du Paradise ser likt ut i virkeligheten som det gjør på TV?
Ja, det synes jeg. Den eneste forskjellen er vel at det er mye mindre i virkeligheten enn hva det ser ut som på TV. 

Hvor ofte trener du?
3-5 ganger i uken. 

Hvordan reagerte du når du fikk vite at du var med på Paradise Hotel?
Jeg hadde jo veldig lyst til å være med, så jeg ble kjempeglad. 

Hvor høy er du?
Jeg er 1.72 ca. 

Hvor er den baggy skinnbuksa de fra?
Den er fra Zara. 

Leser du bloggene til Andrea, Martine og Isabelle?
Jeg titter innom nesten hver eneste dag, men jeg skal være så ærlig å si at jeg ikke leser alt haha! 

6 kommentarer

6 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Hvorfor legger du ut på instastory som selvfølgelig er det folk lurer mest på, altså hvor mye du tjente i mars for å så swipe opp å lese at: nei det vet ikke du… syns du ikke dette er litt clickbait? For du vet at dette spørsmålet gjør folk nysgjerrig?

    1. Jeg la det jo ut noen timer tidligere også der jeg ikke fikk noen kommentarer på det så jeg tenkte helt ærlig ikke over det, men om du føler deg lurt så beklager jeg for det <3 Det var ikke meningen!

  2. Enig med «Nora». Følte meg ganske lurt der. Syke clickbaits mister meg som følger/leser i hvertfall. Syns det er synd, lest bloggen din siden før du var på Paradise ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *