FUN FACTS OM FORHOLDET VÅRT

Categories Blogg

♥ Hver gang vi prøver å ta søte bilder sammen, så ender de opp med å se ut som de bildene over her.

♥ Vi krangler sjeldent. Morten og jeg har selvfølgelig våre uenigheter, men det er svært sjeldent det resulterer i en krangel.

♥ Morten holder alltid rundt meg når vi skal sove.

♥ Morten er min tredje kjæreste, og jeg er hans. Kanskje det stemmer at alle gode ting er tre?

♥ Jeg har gitt beskjed til Morten om at han ikke skal prompe foran meg og motsatt. Jeg synes for det første at promp er veldig ekkelt, og for det andre så er det viktig å bevare litt av den “kleinheten” man kjenner på i starten. Jeg synes selvfølgelig det er fint at vi har  blitt helt trygge på hverandre, men jeg  mener likevel ikke at man skal glemme å være litt “sexy” også.  Det er så typisk å slutte å bry seg etter man har vært sammen en stund, og jeg vil ikke komme dit. Jeg vil for eksempel fortsatt bevare de øyeblikkene der man pynter seg litt ekstra bare for å imponere, eller sprayer seg en ekstra gang med parfyme for at man skal være 100% sikker på at man lukter godt. Det er nok ikke viktig for alle, men det har blitt veldig viktig for oss.

♥ Før så vi aldri på serie eller film sammen, men nå gjør vi det nesten hver eneste kveld.

♥ Vi har mange felles interesser, men de vi deler mest er reising og bilder.

♥ Vi har gått gjennom noe sammen som nesten ingen vet. Vi har med andre ord en hemmelighet som jeg tror aldri vil bli fortalt.

♥ Vi har hatt praten om barn, og begge er heldigvis enig om at vi skal vente noen år med det. Jeg tror både Morten og jeg ønsker å leve litt før vi skal slå oss til ro med hverdagen.

♥ Vi kommer til å ha et skikkelig problem når vi skal bestemme hvor vi skal bosette oss, for ingen vet hvor vi ønsker å ende opp. Jeg vet bare veldig godt at jeg ikke ønsker å bo i Oslo for alltid, og jeg tror heller ikke at Tønsberg vil være et alternativ mer. Jeg tenker veldig på Trondheim og litt på Tromsø, men jeg er ganske sikker på at det vil være uaktuelt for han. Wish me/us luck 🙂

3 kommentarer

3 thoughts on “FUN FACTS OM FORHOLDET VÅRT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *