MINE TANKER RUNDT DET OVERNATURLIGE

Categories Blogg

H e r r e g u d som jeg elsket denne looken! Jeg tror jeg kommer til å bli avhengig av smokey eyes, det er jo SÅ fint. Jeg vurderte å sminke meg likt på TV3 festen i går, men vi fikk dessverre litt dårlig tid da Martine og jeg var en evighet hos han synske mannen. Jeg synes det er veldig rart, og nesten litt frekt å skrive ” han synske mannen”, men jeg vet bare ikke hvordan jeg skal formulere meg slik at dere skal forstå hvem jeg mener? Noen som har noen forslag? haha.

Det ble som alltid et veldig spennende, tårevått og innholdsrikt besøk. Jeg vet det er mange som er skeptisk til dette, noe som er helt OK. Jeg synes bare det er fint at vi er forskjellige, og at ikke alle tror og liker de samme tingene. Jeg var skeptisk en gang i tiden jeg også, men han har bare fortalt meg så mye ting som ingen andre vet. Det føles nesten ut som at jeg har skrevet en dagbok som jeg har gitt videre til han. En dagbok med tanker og følelser jeg aldri deler med noen, men som han forklarer så godt. Første gang jeg var hos han fortalte han meg noe om pappa som jeg aldri hadde hørt før, så jeg avkreftet det med en gang. Jeg fortalte det senere til mamma som bekreftet at det stemte. Er ikke det ganske merkelig så vet ikke jeg.

Jeg føler også det er en form for terapi å være der, for jeg får bekreftet og snakket om ting som jeg ikke snakker med en psykolog om. Han driver jo også med healing, noe jeg har vurdert lenge å prøve. Jeg er bare litt redd for ting som er ukjent for meg, så om noen har noen erfaringer eller tips om healing, gjerne del med meg ♥

Se forskjellen!!  Yes or no?

19 kommentarer

19 thoughts on “MINE TANKER RUNDT DET OVERNATURLIGE

  1. Jeg har vert gjennom mye i livet som sitter ganske godt i psyken som gjør at jeg er ufattelig sliten til tider og har maaaange vonde dager..
    Jeg har prøvd healing et par ganger da pappaen min og farmoren min har vert veldig inn for sånt.
    Det føles ut som mye av den vonde energien blir dratt ut av deg.. jeg begynte å gråte ganske mye og var utrolig sliten etterpå men det var også sinnsykt deilig for man blir så letta! Man får tømt mye! Så jeg anbefaler virkelig å finne noen som er dyktige på det og teste det ut❤️

  2. Jeg er full av angst. Er lenket til sengen. Vil så gjerne gå til han synske. Kan du gi meg tlf eller Mail?

  3. Så spennende! Har prøvd healing og funket utrolig nok! Kan du forresten lage en toutorial enten med bilder og beskrivelse eller video på smokey eyes? Var en utrolig fin look, flink!!❤️

  4. Jeg ringte spådamer da det ble slutt med han jeg holdt på med i fjor. Jeg hadde det så vondt, og var helt desperat etter å høre om det kom til å bli noe mer. Spådamen fortalte meg at det var sterke følelser inn i bildet, og at han kom til å ta kontalt om noen uker. At alt kom til å bli så mye bedre. Ukene gikk, det skjedde ingenting. Jeg ringte igjen, fikk akkurat de samme svarene. Ringte også to andre spådamer som sa nestn akkurat det samme. At det var skjebnesbestemt, og at han hadde sterke følelser for meg, og at vi kom til å finne tilbake. Jeg satt hjemme å ventet på at det skulle skje. Ventet og ventet på han som jeg var så forelsket i, som jeg viste hadde gått vidre. Men siden spådamene sa det var meg han hadde sterke følelser for, og at det kom til å bli oss. Så trodde jeg det kom til å skje. De alle tre var spådamer som hadde fått gode omtaler. Nå er dette snart et år siden, jeg skjønner at alt var en bløff. Det kommer aldri til å skje noe mer med oss, og takk Gud for det 🙏

    Jeg har begynt å lese i bibelen, og der står det at disse “synske” blir styrt av demoner. Det er Djevelens verk, og noe man burde styre langt unna. Nå tenker du vel at jeg er litt kokko 😂 For hvem leser Bibelen i 20 års aldren i 2018 liksom. Men bare søk det opp! Jeg vet at jeg ALDRI skal gjøre noe sånt igjen.

      1. Både Malu, Frk Larsen og ei jeg ikke husker navnet på fortalte meg dette. Jeg ble helt desperat, og ringte flere ganger, og fikk de samme svare. “Det er deg han vil ha. Sterke følelser. Det andre forholdet tar snart slutt. Han er en fin person som er vært å vente på” osv… Så i stedet for å komme meg videre, så satt jeg og ventet på at det skulle skje. Sendte e-post til Malu, fordi de tidspunktene hun kom med ikke stemte. Fikk svar tilbake at tid var vanskelig, men at det hun hadde fortalt stemte, bare at det kunne ta lengre tid enn det hun hadde oppgitt. Anbefaler virkelig ingen å ringe spådamer over telefon, det er i hvertfall lureri.. De forteller deg akkurat det du vil høre 🤪

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *