GOODBYE SRI LANKA

Categories Blogg

Reklame | Lapoint

Jeg føler nesten for å gråte for at vi skal reise hjem i dag. Jeg kjenner meg virkelig ikke klar for kulde, snø og mørke dager igjen. Det har vært så utrolig fint å være her, og Sri Lanka er helt klart et av de beste stedene jeg noen sinne har vært. Jeg kan allerede garantere dere at jeg kommer til å reise tilbake igjen dette året, noe jeg også føler at jeg må nå som jeg har fått meg så mange nye bestevenner på hundeshelteret 😭 ❤️

Jeg vil virkelig anbefale på det sterkeste å reise hit, for dere kommer til å sitte igjen med så mange inntrykk og fine opplevelser. Sri Lanka er noe helt for seg selv, og jeg tror ikke dere kan forestille dere hvor vakkert det faktisk er her. Jeg er så glad for at vi har reist gjennom Lapoint da det har føltes veldig trygt og godt. Vi har fått mye tips om steder, utflukter og restauranter. Samtidig som at vi alltid har hatt noen vi kan spørre om hjelp. Om du ønsker å booke en reise med Lapoint så kan du lese mer om Sri Lanka HER og om surfecampen HER <3

Takk for nå Sri Lanka, vi sees igjen ❤️

4 kommentarer

4 thoughts on “GOODBYE SRI LANKA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *