UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Skjorte HER / Bikini HER / Truse HER / Belte HER

Hva var ditt første inntrykk av Morten sine foreldre?
At de var kjempe herlige personer. Så frempå, snakket mye og fikk meg til å føle meg veldig velkommen.

Favoritt frokost?
Havrelappene mine med ost, naammm.

Hvor ofte trener du til vanlig? Trener du bare styrke?
Jeg trener 5-6 ganger i uken, og jeg varier med cardio og styrke. Jeg skal begynne å trappe ned til fire nå slik at kroppen min får mer restitusjon.

Har dere solgt leiligheten enda? Kjipt og ikke ha dere som nabo lengre.
Den er ikke solgt enda, så får vi vet så kan det være at vi har leiligheten en god stund til <3 Som jeg skrev så har vi ikke noe stress med å selge den, så det kommer ikke til å skje før det føles “rett” om jeg kan si det sånn?

Vil du ha barn med Morten?
Jeg vet ikke om jeg vil ha barn i det hele tatt, så det er ikke noe jeg kan svare på akkurat nå.

Når har du bursdag?
30 mars!! Jeg fyller 25 år snart folkens.

Hva gjør du når Celine en gang dør?
Vet du hva? Det vil jeg ikke tenke på en gang. Det å miste henne er den tingen som skremmer meg aller mest, for jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten Celine i livet mitt.

Hvordan får du så fine bølger og volum til håret?
Først vil jeg bare si tusen takk <3 Jeg har veldig tykt hår, i tillegg til en del extensions. Utenom det så krøller jeg bare med en helt vanlig krølltang, og sprayer med hårspray for å få krøllene til å holde lengst mulig.

Fulgte du med på finalen i Love Island?
Nei, det gjorde jeg ikke. Jeg var i Sri Lanka da, og har ikke sett på en eneste serie siden jeg kom hit. Så deilig faktisk.

Har du noen gang brukket noe?
Nei, det har jeg ikke. Jeg håper at jeg kan gå gjennom livet uten at det skal skje med meg, for det virker så ekstremt vondt?? All ære til dere som opptrer som at det er null stress samtidig som at dere hinker dere frem på et ben.

Kunne du jobbet i militæret?
Njæææ, det kunne jeg nok ikke. Jeg husker enda hvor panikk jeg fikk da brevet kom i posten angående å søke seg inn i militæret, og jeg krysset nei på alt som var for å slippe å bli innkalt.

Er du fortsatt ikke redd for corona viruset?
Jeg er ikke redd for det, men jeg tar selvfølgelig mine forhåndsregler. Det er jo ikke noe farlig for meg som er frisk og ung, så jeg orker ikke å gå rundt å stresse unødvendig mye over det. Jeg må likevel innrømme at jeg kjenner at jeg blir mektig irritert over å høre om alle som har fått det påvist og som likevel drar å handler mat og omgås andre mennesker. Selv om det kanskje ikke er farlig for meg og deg, så vet du aldri hvem du eventuelt kan smitte. Så det gjør meg ganske sint å høre at det er mennesker der ute som tar det så lite alvorlig.

Er det noe du angrer på at du har gjort?
Ja selvfølgelig, men det er ikke noe jeg orker å bruke tid og energi på. Gjort er gjort, og jeg kan ikke gjøre så mye annet enn å lære av valgene og handlingene mine.

Hvordan har du tenkt å gi pengene du har samlet inn til de som driver shelteret? 
Jeg hadde først tenkt å ta ut pengene til de da jeg først satt som mål å få inn 10.000 kroner. Jeg hadde aldri i min villeste fantasi sett for meg at det skulle komme inn over 50.000!!! Jeg får derfor ikke tatt ut i minibank, i tillegg til at jeg fikk vite at det tar 1-3 virkedager for meg å få inn pengene på konto. Jeg må derfor bruke Paypal når pengene har kommet inn <3

Har du smykker?
Jeg har smykker, men jeg er veldig dårlig til å bruke det.

Når var første gangen du var i LA?
Oktober 2016.

Hva er det mest romantiske med Morten?
Ingen av oss er spesielt romantiske, så om jeg skal være helt ærlig så vet jeg ikke. Jeg setter veldig pris på når han gjør små ting som å lage frokost, re opp sengen og rydde leiligheten. Det er ingenting som gjør meg mer glad enn et ryddig hjem, hehe.

Hvor mange barn vil du ha?
Akkurat nå så vil jeg ikke ha noen, og jeg klarer ikke å se for meg selv som mor. Må jeg likevel svare noe så ville jeg nok ikke hatt flere enn to. Det morsomme er at jeg helt sikkert kommer til å ende opp med å få 10 barn siden jeg er så i mot det nå.

Hvorfor har du slettet alt av bilder av deg og Morten på Instagram hvis det går så bra mellom dere?
Jeg har ikke slettet et eneste bilde av oss, så jeg forstår virkelig ikke hvor du har fått det fra.

Hvordan var det på audition til Paradise Hotel? 
Det var morsomt, skummelt og spennende. Jeg var jo først på et gruppeintervju, og jeg kan enda huske at jeg var livredd for to av jentene som var der sammen med meg. De hadde skikkelig attitude, og jeg visste at det kom til å bli mye drama om de skulle være med. Jeg sa det også på intervjuet da jeg var alene at jeg så for meg at det kom til å bli mye drama med sånne personligheter, og jeg angret sekundet etter da jeg var helt sikker på at de kom til å bli tatt med. De sjekket aldri inn, og det ble heller ikke så mye drama i vår sesong. Noe jeg var VELDIG glad for.

Er det mange skumle dyr i Sri Lanka?
Det er mye ekle insekter, også er det en del slanger her (har jeg hørt)

4 kommentarer

4 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. hei hei. De pengene dere har samlet inn til hundene i sri lanka, hva går de til, spesifikt, skal du/dere være med på denne prosessen? 🙂
    også vil jeg bare si at jeg sitter å følger med, og syntes du(og elise) gjør en strålende jobb. Så utrolig vanskelig det må være, og høre historiene og se hunder som er syke. Men det at dere er der og i tillegg hjelper til og i tillegg samler inn penger!! virkelig en stor klapp på skuldra og en klem <3
    kjempe bra jobba og god helg 🙂

    1. Det går til medisiner, mat, utstyr, leie av shelteret, operasjoner osv osv osv. Jeg anbefaler å følge de på Facebook “Animal SOS Sri Lanka”, der gir de ofte oppdateringer. Er det noe man lurer på så kan man sikkert spørre også <3

      Ååh tusen takk for det fine duu <3 <3 God helg til deg også, masse klemmer!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *