GOODBYE TRONDHEIM

Categories Blogg

Akkurat nå er klokken 04.59, og jeg sitter på nattoget på vei til Oslo. Dette er faktisk andre gangen jeg sitter på dette toget etter å ha flyttet fra Trondheim, men denne gangen føles det overraskende bra. Det er selvfølgelig kjempetrist å flytte fra vennene mine, men jeg kjenner at jeg trenger en liten forandring nå. Jeg har hatt et helt fantastisk år i Trondheim der jeg har lært og utviklet meg mye. Når jeg ser tilbake på året som har vært så har jeg nok hatt det mest lærerike året noen sinne, og jeg er bare takknemlig for alt det har gitt meg. Jeg føler at jeg har vokst mye, samtidig som at jeg endelig føler meg et skritt nærmere å vite hva jeg vil. Jeg har kanskje ikke en plan for 5 år frem i tid, men akkurat nå så er det ikke det som er viktig for meg. Jeg vil bare være lykkelig, og se tilbake på alle de nye minnene jeg skal skape det kommende året.

Jeg kjenner jeg gleder meg veldig til å komme på plass i leiligheten ettersom at jeg vet jeg kommer til å sovne tidlig i dag. Jeg har nesten ikke sovet noe i natt, og jeg har en lang dag foran meg med å komme meg å pakke ut. Jeg må også få tak i gardinstang og vifte, så det kommer nok til å være litt frem og tilbake i dag. Morten skal passe Celine i dag, slik at hun slipper å være med på alt stresset som venter meg de neste timene. Jeg har også et par møbler som jeg må skru sammen, så det kan bli veldig spennende å se hvordan det går. Jeg har et mål om å bli en skikkelig handywoman, så det er bare å hive seg rundt. Jeg får heldigvis god hjelp av Lisa som skal bo hos meg i noen dager. Det begynner å bli en god stund siden jeg så henne sist, så jeg gleder meg til litt familietid <3

9 kommentarer

9 thoughts on “GOODBYE TRONDHEIM

  1. Hei Sofie! Du er min favoritt blogger og jeg lurte bare på hvorfor du ikke er med i den nye sesongen av bloggerne?:( Love youuu<33

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *